Skip to content

לפיד ביקר היום במפעל אלתא באשדוד

המפעל מיצר את המכ"ם של מערכת כיפת ברזל. השר הודה לעובדי המפעל על עבודתם המסורה, במשך שבעה ימים בשבוע, 24 שעות ביממה, תחת שיגורים שנורו על אשדוד ועל הדרום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שר האוצר, יאיר לפיד, ביקר היום במפעל אלתא של התעשייה האווירית באשדוד, המייצר את המכ"ם של מערכת כיפת ברזל. השר הודה לעובדי המפעל על עבודתם המסורה, במשך שבעה ימים בשבוע, 24 שעות ביממה, תחת שיגורים שנורו על אשדוד ועל הדרום, כדי להמשיך לבנות מכ"מים של כיפות ברזל במהלך מבצע צוק איתן.

מנכ"ל מפעל אלתא, ניסים הדס מסביר לשר האוצר יאיר לפיד את עקרונות פעולת המכ"ם של כיפת ברזל. צילום: התעשייה האווירית
מנכ"ל אלתא ניסים הדס מסביר לשר האוצר יאיר לפיד את עקרונות פעולת המכ"ם של כיפת ברזל. צילום: התעשייה האווירית

פגישה מקצועית

בפתח ביקורו ערך שר האוצר פגישה מקצועית עם מנכ"ל מפעל אלתא, ניסים הדס. בפגישה סקרו המשתתפים בפני השר את פעילות מפעל אלתא במהלך מבצע צוק איתן.

לאחר מכן סייר השר ברחבי המפעל ובחן מקרוב את פעילות מכ"ם כיפת ברזל, מכ"ם מעיל רוח וכן מערכות נוספות. במהלך הסיור עבר שר האוצר בין פסי הייצור ופגש את עובדי המפעל שמפתחים את המערכות השונות. השר חיזק את ידם והודה להם על העבודה מצילת החיים שהמשיכו לעשות תחת אש.

"להציל חיי אדם"

"אנחנו מתרכזים בדבר החשוב וזה לקדש ולהציל חיי אדם, כשאנחנו מתמודדים מול אויב שבעיקר מקדש את המוות." אמר השר והוסיף, "באנו בין השאר להגיד תודה לחיים שניצלו בזכות המפעל הזה, העובדים האלה ומפעלים אחרים של התעשיות הביטחוניות שעובדים ביחד בשביל לחזק את מדינת ישראל״.

ניסים הדס, מנכ"ל מפעל אלתא של התעשייה האווירית, הודה לעובדי החברה שעבדו ימים כלילות 24/7, במהלך השבועות האחרונים לטובת תמיכה מיטבית בצה"ל ובמערכת הביטחון.

"להמשיך לבנות כיפות ברזל"

סמוך למכ"ם כיפת ברזל אמר השר: "המערכת שאתם רואים מאחורי היא רכיב אחד מרבים של כיפת ברזל. במהלך המבצע הזה מפה, מהמפעל של אלתא, מתוך קבוצת התעשייה האווירית, המשיכו תחת מאות שיגורים שנורו על אשדוד על הדרום לעבוד 24/7 כדי להמשיך לבנות כיפות ברזל. אנחנו הוספנו במהלך המבצע כיפות ברזל ומעילי רוח, כדי להגן על אזרחי ישראל. העובדים פה עבדו באמת במסירות שאין כמותה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן