Skip to content

עיתון ירדני: נתניהו ועבאס נפגשו בעמאן לפני הפסקת האש

אמש, במסיבת העיתונאים, התייחס נתניהו ישירות לאבו מאזן באמרו: "אבו מאזן צריך לבחור באיזה צד הוא נמצא. אנחנו מקווים שהוא ימשיך לדגול בהסכם שלום. היינו שמחים לראות את כוחותיו של אבו מאזן נכנסים לרצועת עזה ולא את כוחות חמאס נכנסים ליהודה ושומרון"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

העיתון הירדני "אל ראד" מדווח כי ראש הממשלה נתניהו וראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן נועדו ברבת עמון בחשאי כמה ימים לפני שהושג הסכם הפסקת האש.

על פי הפרסום בעיתון "אל-ראד" נתניהו ואבו מאזן נפגשו בירדן ביום שלישי, לפני הפסקת האש. מקורות מדיניים ירדנים אמרו לעיתון כי הפגישה התקיימה בחסותה של ירדן, אך אמרו כי הם אינם יודעים דבר על פרטים מתוך הפגישה עצמה.

פגישה שכזאת. נתניהו ואבו מאזן עם קלינטון והסנאטור מיטשל ב-2 בספטמבר 2010. צילום: ויקיפדיה - State Department Photo by Michael Gross)
פגישה שכזאת. נתניהו ואבו מאזן עם קלינטון והסנאטור מיטשל ב-2 בספטמבר 2010. צילום: ויקיפדיה - State Department Photo by Michael Gross)

עד כה לא נרשמה כל התייחסות ישראלית לדיווח.

רק אתמול, במסיבת העיתונאים שקיים, אמר נתניהו כי "השינוי האזורי של הכוחות המתונים במזרח התיכון יוצר אופק מדיני אפשרי למדינת ישראל". נתניהו הוסיף: "אני חושב שהוא טומן בחובו אפשרויות חדשות למדינה שלנו. אנחנו בהחלט ננסה לקדם אפשרויות אלה בצורה אחראית ומפוכחת כפי שנהגנו עד כה". בהתייחסות ספציפית לאבו מאזן אמר נתניהו: "אבו מאזן צריך לבחור באיזה צד הוא נמצא. אנחנו מקווים שהוא ימשיך לדגול בהסכם שלום. היינו שמחים לראות את כוחותיו של אבו מאזן נכנסים לרצועת עזה ולא את כוחות חמאס נכנסים ליהודה ושומרון".

הפעם האחרונה שבה התנהלו שיחות ישירות בין נתניהו לאבו מאזן, הייתה בספטמבר 2010 בוושינגטון.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן