Skip to content

הממשלה אישרה את מינוי גדי אייזנקוט לרמטכ"ל הבא של צה"ל

נתניהו: "גדי אייזנקוט הוא האיש המתאים בזמן הנכון ובמקום הנכון. גדי עבר את כל מסלולי החיילות והפיקוד, הוא מפקד מנוסה והוא יכול להוביל את צה"ל אל מול אתגרים גדולים שנמצאים סביבנו"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 הממשלה אישרה את מינוי של האלוף גדי אייזנקוט לתפקיד ראש המטה הכללי של צה"ל.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר בפתח הישיבה: "גדי אייזנקוט הוא האיש המתאים בזמן הנכון ובמקום הנכון. גדי עבר את כל מסלולי החיילות והפיקוד, הוא מפקד מנוסה והוא יכול להוביל את צה"ל אל מול אתגרים גדולים שנמצאים סביבנו.

גדי אייזנקוט - הרמטכ"ל הבא. (צילום: ויקיפדיה)
גדי אייזנקוט - הרמטכ"ל הבא. (צילום: ויקיפדיה)

"האתגרים לא פוסקים, הם לא לוקחים פסק זמן אפילו לרגע, ואני משוכנע שבמנהיגות ובמדיניות נחושה, אחראית ותקיפה, יחד עם הפיקוד של גדי את צבא הגנה לישראל אנחנו נוכל לגבור על כל המכשולים ולעמוד בכל האתגרים".

ראש הממשלה איחל לגדי אייזנקוט הצלחה גדולה. "הצלחתו בכל המובנים היא הצלחת כולנו".

שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון, אמר: "האלוף גדי איזנקוט ביצע את כל תפקידי הפיקוד, מחייל עד מפקד, הן כלוחם בשטח והן בתפקידי מטה, והוא מגיע עם ניסיון מבצעי ופיקודי עצום. האלוף איזנקוט מביא עימו לתפקיד, כפי שנשא בתרמילו לאורך כל הדרך, יושר, ערכיות ומקצועיות, חשיבה עצמאית והבנה עמוקה. הוא המפקד המתאים ביותר לקחת את שרביט הפיקוד על צה"ל מידיו של הרמטכ"ל הנוכחי רא"ל בני גנץ, בעידן בו תמונת האיומים משתנה וצה"ל נמצא בתהליך של התאמה למציאות החדשה הזו".

מפלגת העבודה בירכה על אישור מינויו של אייזנקוט בממשלה, "קצין ומפקד אמיץ, חכם ומקצועי". מפלגת העבודה אומרת: "אנו בטוחים ביכולתו של אייזנקוט להנהיג את צה"ל אל מול האתגרים הביטחוניים עמם מתמודדת מדינת ישראל".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן