Skip to content

ליברמן: "כוחות עלומים" פוגעים בזכותנו להתמודדות הוגנת

בתגובה ראשונה שהעלה לעמוד הפייסבוק שלו כתב שר החוץ: "אני בטוח בחפותם של כל חברינו, ומזכיר שוב שרצוי לא למהר ולחרוץ את דינם של האנשים כי בחברה דמוקרטית אדם הוא חף מפשע כל עוד לא הוכח אחרת. אני גם דוחה בתוקף את הניסיון להכתים את 'ישראל ביתנו' כולה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בתגובה פומבית ראשונה על החקירה המתנהלת נגד אנשי מפלגתו, קובע יו"ר "ישראל ביתנו" אביגדור ליברמן כי בכל מערכת בחירות, מתערבים ״כוחות עלומים״ ופוגעים בזכותה של מפלגתו  להתמודדות הוגנת. עד עתה נמנע ליברמן מלהתייחס בפומבי לחקירה.

בטוח בחפות חבריו. ליברמן (צילום: רפי מיכאלי)
בטוח בחפות חבריו. ליברמן (צילום: רפי מיכאלי)

השר ליברמן הגיב בעמוד הפייסבוק שלו. וכך כתב: ״'מקרה זה תמיד הפתרון הקל למי שמתעצל לחשוב', כתב א.ב יהושע בספרו 'אש ידידותית'. לכן, רק אלו שמתעצלים לא יחשבו מדוע ואיך, פעם אחר פעם וללא יוצא מן הכלל, בכל מערכת בחירות, מתערבים 'כוחות עלומים' – ופוגעים בזכותה של 'ישראל ביתנו' להתמודדות הוגנת. כי בכל הנוגע ל'ישראל ביתנו' – אין בחירות בלי חקירות…

"אני בטוח בחפותם של כל חברינו, ומזכיר שוב שרצוי לא למהר ולחרוץ את דינם של האנשים כי בחברה דמוקרטית אדם הוא חף מפשע כל עוד לא הוכח אחרת", כותב ליברמן. "אני גם דוחה בתוקף את הניסיון להכתים את 'ישראל ביתנו' כולה. בכל הפעמים אנחנו ידענו להתמודד עם זה ויצאנו מחוזקים, גם הפעם נתחזק ונמשיך לפעול למען ביטחונה ואחדותה של מדינת ישראל. מילה זו מילה".

1 Comment

  1. גידי
    27 בדצמבר 2014 @ 14:27

    ליברמן בלחץ ומבין שהשיטה שלו החזיקה עד שבוע שעבר. אם ליברמן אומר שהוא בטוח שחבריו חפים מפשע סימן שהם דוברי אמת במשטרה…ועדי המדינה שהם חברי ישראל ביתנו שקרנים…?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן