Skip to content

יעלון: "לא נסבול ניסיונות לפגוע בנו ונדע להגיב בעוצמה"

בהערכת מצב שנערכה בפיקוד הצפון אמר עוד השר יעלון: "ישראל תראה בממשלות, במשטרים ובארגונים שמעבר לגבולה הצפוני אחראיים למתרחש משטחם, ותדע לגבות מחיר בכל מקרה של פגיעה בריבונות הישראלית, באזרחים ובחיילים"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון מזהיר: "לא נסבול ניסיונות לפגוע בנו ונדע להגיב בעוצמה כלפי כל ניסיון שכזה".

"לא נסבול התגרויות". שר הביטחון ואלוף פיקוד הצפון (צילום: אריאל חרמוני/משרד הביטחון)
"לא נסבול התגרויות". שר הביטחון ואלוף פיקוד הצפון (צילום: אריאל חרמוני/משרד הביטחון)

השר יעלון, הגיע הבוקר להערכת מצב במפקדת פיקוד הצפון בצפת, בהשתתפות אלוף הפיקוד אביב כוכבי, ראש אמ״ץ אלוף יואב הר אבן ובכירי הפיקוד. במהלך הערכת המצב קיבל שר הביטחון יעלון סקירות על מוכנות הכוחות בגזרה הצפונית.

במהלך הערכת המצב אמר שר הביטחון יעלון, מבלי להזכיר מפורשות את חיזבאללה, או את האיראנים והסורים: ״עלינו להיות ערוכים ומוכנים לכל ניסיון לאתגר אותנו,  נוכח הקריאות הנשמעות בצד השני. חשוב להמשיך לשמור על קור רוח וסבלנות, ולדעת להגיב באופן המתאים ביותר, כזה שיבהיר לכל מי שינסה לפגוע בנו, שלא נסבול התגרויות מכל גזרה שהיא.

"ישראל תראה בממשלות, במשטרים ובארגונים שמעבר לגבולה הצפוני אחראיים למתרחש משטחם, ותדע לגבות מחיר בכל מקרה של פגיעה בריבונות הישראלית, באזרחים ובחיילים", אמר השר יעלון. "לא נסבול ניסיונות לפגוע בנו ונדע להגיב בעוצמה כלפי כל ניסיון שכזה. אני קורא לתושבי הצפון ומטיילים באזור לשמור על שגרה, ולהישמע להוראות צה״ל במידת הצורך. נמשיך לפעול בנחישות, באחריות ובשיקול דעת כדי לשמור על ביטחונם של אזרחי ישראל״.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן