Skip to content

קמפיין חדש: "רק פראייר מצביע נתניהו"

"רק אנשים עייפים מוכנים להיכנע למציאות ורק אנשים מובסים לא נלחמים לקבל את מה שמגיע להם", אומרים צעירי המחנה הציוני, המובילים את הקמפיין. "אנחנו סיימנו להיות כאלה. אנחנו סיימנו להיות שק החבטות שלך, בבחירות האלה - אנחנו לא פראיירים!"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המחנה הציוני, בראשות הרצוג ולבני, יוצא מהקיפאון שאפיין את תחילת הקמפיין שלו. צעירי המחנה הציוני מורידים את הכפפות ותוקפים חזיתית את ראש הממשלה, בקמפיין חדש שהמסר המרכזי בו: רק פראייר מצביע לנתניהו. במקביל מעלה החזית הציונית סרטון בוטה נגד נתניהו והליכוד, תחת הכותרת "50 גוונים של שחור".

"אחד מכל שלושה ילדים בישראל רעב, והוא קונה ארוחת בוקר ב-20 אלף שקל", נאמר באחת מכרזות הקמפיין. "15 שנה קאסמים על עוטף עזה, והוא חזק רק בסיסמאות", נאמר בכרזה השנייה; "הוא קונה גלידה ב-10,000 שקל ולך אין כסף לקוטג'" – נאמר בכרזה השלישית.

אלו הם חלק מהסלוגנים שילוו את הקמפיין החדש של צעירי המחנה הציוני שיצא הבוקר לדרך תחת הסיסמה: "רק פראייר מצביע נתניהו". על פי התכנון הקמפיין יעלה ברשתות החברתיות, בשלטי חוצות ובשלל צורות נוספות שייחשפו בהמשך.

ממטה צעירי המחנה הציוני נמסר: "נתניהו – בשש שנים הפכת אותנו לאנשים מיואשים שמסכימים רק לשרוד ולא לחיות. לאנשים מבוהלים שמוכנים לקנות סיפורים והפחדות, לאנשים חלשים מוכנים לקבל את המצב כמו שהוא. רק אנשים עייפים מוכנים להיכנע למציאות ורק אנשים מובסים לא נלחמים לקבל את מה שמגיע להם אבל אנחנו סיימנו להיות כאלה. אנחנו סיימנו להיות שק החבטות שלך, בבחירות האלה – אנחנו לא פראיירים!".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן