Skip to content

נתניהו "שוקל בחיוב" עימות – ובתנאי שיהיה מול הרצוג ולבני יחדיו

עוד דורש נתניהו שהרצוג ולבני יקבלו ביחד זמן דיבור שווה במצטבר לזמן שהוא יקבל. נתניהו דורש עוד שהעימות ייערך רק לאחר נאומו בקונגרס. עפ"י המסתמן ייערך, בסופו של דבר, עימות דו שלבי - בשלב הראשון עם כל ראשי המפלגות ובשלב השני בין הטוענים לראשות הממשלה בלבד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יממה לאחר שמועמדי 9 מפלגות הודיעו על נכונותם לבוא לעימות טלוויזיוני – הודיע גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כי הוא שוקל זאת בחיוב – אך רק בתנאיו שלו.

בהודעה שפרסמה לשכתו הערב נאמר: "ראש הממשלה בנימין נתניהו עסוק בימים אלה בבלימת ההסכם המסוכן המתגבש עם איראן, בהכנות לנסיעתו לארה״ב ובניהול ענייני המדינה. ראש הממשלה ישקול את ההצעה לקיים עימות טלוויזיוני עם מועמדי השמאל להרכבת הממשלה הבאה, בוז׳י וציפי, עם שובו מארצות הברית".

נתניהו - מציב תנאים לעימות (צילום: דן בר דוב)
נתניהו - מציב תנאים לעימות (צילום: דן בר דוב)

שלושת התנאים שהציב נתניהו להשתתפותו בעימות: העימות יתקיים מול לבני והרצוג בלבד וללא השתתפות יתר ראשי המפלגות; הרצוג ולבני יקבלו ביחד זמן דיבור שווה במצטבר לזמן שיקבל נתניהו והעימות ייערך רק לאחר נאומו בקונגרס, כלומר פחות משבועיים לפני הבחירות. במחנה הציוני צפויים, ככל הנראה, לדחות את התנאי שלפיו מול נתניהו יופיעו הרצוג ולבני – ויעמדו על כך שהרצוג לבדו יתמודד בעימות מול נתניהו.

העימות הטלוויזיוני האחרון שבו השתתף נתניהו היה בשנת 1999 מול איציק מרדכי. אם אכן ייענה לקריאה, תהיה זו הפעם הראשונה מזה 16 שנים שבהן מתקיים עימות טלוויזיוני במערכת הבחירות. אבל לפי המסתמן, הפעם – בניגוד למערכות בחירות אחרות – צפוי עימות דו שלבי. בשלב הראשון יופיעו כנראה כל ראשי המפלגות, למעט נתניהו וראשי המחנה הציוני הרצוג ולבני. (יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, יו"ר הרשימה המאוחדת איימן עודה, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, יו"ר כולנו משה כחלון, יו"ר יחד אלי ישי, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, יו"ר מרצ ח"כ זהבה גלאון ויו"ר ש"ס אריה דרעי) ובשלב השני יתמודדו הטוענים לכתר ראש הממשלה.

[related-posts]

2 Comments

  1. גורן
    12 בפברואר 2015 @ 21:08

    נתניהו אשף בתקשורת אין לו מה לדאוג

  2. גידי
    12 בפברואר 2015 @ 8:10

    נתניהו יעשה טעות אם יסכים לעימות . האם מי שיופיע טוב יותר,יהיה מנהיג טוב יותר ? עימות לא מחדש לנו כלום ובדרך כלל משכנע את המשוכנע. השאלות יהיו לא לעניין מהותי וברובו יתעסק בשוליים והשקרן הגדול יותר יזכה בכותרות. ביבי יכול רק להפסיד מעימות כזה. לו אני יועץ שלו הייתי אומר לו שנשר לא מתעסק בזבובים…!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן