Skip to content

מפלגת "כולנו": לעצור מידית את תשדירי תעמולת הבחירות ברדיו

הדרישה: עקב תקלה שהתרחשה הבוקר, כאשר הקריין ברשת ב', שהגיש את תשדירי הבחירות, התבלבל וכינה את מפלגתו של כחלון: כולנו חברים נח נח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מפלגת כולנו דורשת לעצור מיידית את תשדירי תעמולת הבחירות ברדיו. זאת, לאחר שלטענתה "ועדת הבחירות המרכזית יצרה ברשלנות פגיעה קשה במפלגה תוך שיוך אותיות שגויות בתשדירי התעמולה של המפלגה ואי שימוש באות הנכונה של מפלגת כולנו בראשות משה כחלון כ'".

דורש פיצוי. משה כחלון (צילום: דן בר דוב)
דורש פיצוי. משה כחלון (צילום: דן בר דוב)

המפלגה דורשת לקבל פיצוי בזמן ובכמות על התקלה החמורה ואומרת שהיא בוחנת גם דרישה לפיצוי נזקי מיידי, הן מצד מי שאחראים במישרין והן מצד ועדת הבחירות המרכזית.

התקלה התרחשה כאשר הקריין ברשת ב', שהגיש את תשדירי הבחירות, התבלבל וכינה את מפלגתו של כחלון: כולנו חברים נח נח. "במחדל החמור שהתחרש היום נגרם נזק כספי אולם חמור מכך, נפגע עיקרון השוויון ובוצעה הטעיית בחירות חמורה", אומרת מפלגתו של כחלון.

משה כחלון, יו"ר מפלגת כולנו תקף הבוקר את הממשלה היוצאת על כך שלא קבעה יעדים ומדדים להצלחה: "אף פוליטיקאי לא יציג מדדים או יעדים  כי אף אחד לא מתכוון לממש אותם. אף אחד לא רוצה שיגידו לו נכשלת. אני באופן אישי חושב שצריך להציג יעדים ולא צריך לפחד. גם בדו"ח הוועדה למלחמה בעוני של אלי אלאלוף יש יעדים. במצע שלנו אנחנו מתחייבים למדידה ומעקב אחר התפוקות של השרים. אי אפשר להצליח מבלי למדוד וזה מה שצריך לדרוש מפוליטיקאים".

לגבי הרפורמה החדשה בקרנות ההשתלמות, שחברות הביטוח מתנגדות לה (לפיה ניתן לאפשר שימוש בקרן ההשתלמות בתשלום המשכנתא החודשית) אמר כחלון: "זוג צעיר משתכר יפה וכורע תחת הנטל. למה לא לאפשר להם בשנים הכי חשובות כשנולד הילד הראשון והשני לקנות דירה. במקום שהכסף יישב בצד הם יוכלו להשתמש בו. אין הגיון שהכסף יישב בצד בזמן שהם הכי צריכים אותו. לא ראיתי פוליטיקאי אחד שהסכים לסכן את עצמו בשביל הציבור כפי שאני סיכנתי את עצמי במהלך הרפורמה על הסלולר".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן