Skip to content

מגייסים פוליטיקאיות לתמיכה בתיירות

'פורום המלונאיות', בראשות היו"ר סמדר נמרודי רינות, יו"ר רשת רימונים ורומי גורודסקי, סמנכ"לית התאחדות המלונות, ייפגש בשבוע הבא עם חברות כנסת ופוליטיקאיות מתמודדות, שישבו בוועדות הכנסת ויקדמו החלטות שיפחיתו את ההכבדה של הרגולציה על המלונאים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 'פורום המלונאיות' של התאחדות המלונות בישראל, בראשות היו"ר סמדר נמרודי רינות, יו"ר רשת רימונים ורומי גורודסקי, סמנכ"לית התאחדות המלונות בישראל, מגייס תמיכה בתיירות של הפוליטיקאיות מהמפלגות השונות.

ביום רביעי בשבוע הבא תפגשנה במשרדי התאחדות המלונות בתל אביב חברות 'פורום המלונאיות', שהן המנהלות הבכירות בענף, עם כמה חברות כנסת ופוליטיקאיות מועמדות לכנסת על מנת להעלות לסדר היום הציבורי את הנושא התיירותי.

המפגש יתקיים עם ח"כ מיכל רוזין (מספר 4 ברשימת 'מרץ'), עם ח"כ מיכל בירן (מקום 19 ב'מחנה הציוני'), עם רות קליאן, יו"ר מפלגת 'בזכותן', עם עו"ד מירב בן ארי (מקום 10 ב'כולנו') ועם ח"כ עליזה לביא (מקום 10 ב'יש עתיד').

לקדם את התיירות לסדר היום הציבורי

לדברי סמדר נמרודי-רינות, יו"ר פורום המלונאיות: "אנחנו זקוקים לכל עזרה אפשרית לקידום התיירות לסדר היום הציבורי. התאחדות המלונות מובילה בחודשים האחרונים מסע הסברה לקידום מעמדה של ישראל כ- Tourist Nation' , וחשבנו שגם עלינו הנשים בענף להירתם כדי לגייס את תמיכת הפוליטיקאיות, שישבו בכנסת הבאה ויהיו שותפות להחלטות רבות במליאה ובוועדות. הח"כיות יכולות לסייע בעתיד להפחית את ההכבדה של הרגולציה בענף המלונאות. המסר שלנו הוא: איפה הכסף? הכסף לפתרון בעיית הדיור, לפתרון המשבר במערכת הבריאות, לקידום נושאי הרווחה והחינוך – נמצא מתחת לאף – בתיירות. הגיע הזמן שהמערכת הפוליטית תבין את זה ותפעל בהתאם".

"המפגש המתוכנן הוא כבר הצלחה"

רומי גורודסקי, סמנכ"לית התאחדות המלונות בישראל, מוסיפה: "המפגש המתוכנן הוא כבר הצלחה. קיבלנו החלטה לקיימו רק בשבוע שעבר, ותוך ימים ספורים בלבד היענות הפוליטיקאיות גבוהה. אנו מצפות לתשובות חיוביות נוספות מפוליטיקאיות ממפלגות אחרות אליהן פנינו. כל מפגש, כל שיחה עם מקבל, או מקבלת החלטות, חשוב לקידום ההכרה בתיירות כמנוע כלכלי מרכזי במשק וכתעשייה המעסיקה עשרות אלפי עובדים ועובדות, רבים מהם בפריפריה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן