Skip to content

צבע אדום בבאר שבע

רקטת גראד נורתה בסמוך לבאר שבע ושלוש רקטות התפוצצו בסמוך לשעה 11:30 בבוקר באזור המועצה האזורית שדות הנגב ובני שמעון. לא נגרם נזק לרכוש או לנפש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רקטת גראד נורתה בסמוך לבאר שבע ושתי רקטות התפוצצו בסמוך לשעה 11:30 בבוקר באזור המועצה האזורית שדות הנגב ובני שמעון. לא נגרם נזק לרכוש או לנפש

מאת אליק מאור

הסלמה בדרום. שתי רקטות התפוצצו בסמוך לשעה 11:30 בבוקר באזור המועצה האזורית שדות הנגב ובני שמעון. הרקטות התפוצצו בשטחים פתוחים, לא נגרם נזק לרכוש או לנפש. תוך כדי כך נורתה רקטת גראד בסמוך לב"ש והופעלה אזעקת צבע אדום בישובי עוטף עזה ובבאר שבע.

אתמול בערב נורו גם טילי אר.פי.ג'י לעבר כוח צה"ל והופעלה זירת מטענים. במהלך השבוע האחרון צה"ל הגיב ברוב מקרי הירי לעבר ישראל בתקיפות מסוקים ומטוסים ופגע במחסני תחמושת, מתקני אימונים ומנהרות. תקיפות אלו לא הביאו להפסקת הירי מאזור עזה.

ראשי ישובי עוטף עזה קראו היום למשלת ישראל לפעול מיידית להפסקת הירי וטענו שלא יתכן שהירי יימשך. סיגל מורן, ראש מועצת בני שמעון, אמרה כי הוא אי אפשר לקבל מצב של טפטופי טילים לעבר ישראל כמצב נתון. צה"ל טרם הגיב.

1 Comment

  1. ישעיהו לייבניץ
    18 בפברואר 2012 @ 15:47

    קולות גוברים בממשלה להכות מחדש את החמאס על ששכחו את 'עופרת יצוקה' מהר מדי. אכן יש מספיק סיבות לתקוף קשות את החמאס, כמספר הרקטות שהם שיגרו ומשגרים. אני רק מקווה שלא יכניסו לוחמים לתוך עזה וינו לחיל האויר לעשות את העבודה הקדושה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן