Skip to content

התאחדות משרדי הנסיעות מינתה את חני סובול למנכ"לית

למינו החדש היא מגיעה לאחר ששימשה סמנכ"ל הכספים של קבוצת א.די.בי תיירות, המחזיקה בחברת התעופה ישראייר וכן בחברות תיירות פנים וחוץ ביניהן דיזנהאוז יוניתורס, נתור, צבר, עידן חדש וחברות נוספות. הייתה בעבר סמנכ"ל הכספים של דלק קמעונאות וראש אף חשבונאות בשירותי בריאות כללית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
חני סובול
חני סובול

ועד ההתאחדות משרדי הנסיעות יועצי תיירות, שהתכנס אתמול לישיבה מיוחדת, בחר ב רו"ח חני סובול, סמנכל״ת הכספים של קבוצת אי. די.בי. תיירות, לתפקיד מנכלי״ת ההתאחדות. חני סובול מגיעה לתפקיד עם ניסיון עשיר בתחום התיירות ותפקידי ניהול בכירים.

יו״ר ההתאחדות קובי קרני ציין, כי הליך הבחירה נעשה באופן מקצועי ונטול כל פניות ולאחר שוועד ההתאחדות ראיין את המועמדים הסופיים, בחר פה אחד את חני סובול לתפקיד.

חני סובול, שסיימה את הצבא בדרגת סגן, היא בעלת תואר ראשון מאוניברסיטת ת״א בחוג לחשבונאות וכלכלה ותואר שני בהצטיינות מאוניברסיטת באר שבע. כן הוסמכה כמגשרת מוסמכת מטעם משרד המשפטים.

העידן התיירותי

לתפקיד מנכ"לית ההתאחדות מגיעה סובול מתפקיד סמנכ"ל הכספים של קבוצת אי.די.בי תיירות המחזיקה בחברת התעופה ישראייר וכן בחברות תיירות פנים וחוץ ביניהן דיזנהאוז יוניתורס, נתור, צבר, עידן חדש וחברות נוספות. במסגרת תפקידה בקבוצת אי. די.בי. הייתה סובול שותפה לכל תהליכי השינוי והארגון מחדש שעברו על הקבוצה בשנים האחרונות והאחראית על תקציבי כל החברות המשתייכות לקבוצה. כמו כן הייתה סובול שותפה בצוותי עבודה מקצועיים שהקימה התאחדות משרדי הנסיעות לטיפול בנושאי מע״מ, חברות התעופה, יאט"א ונושאים נוספים.

בתפקידיה הקודמים, לפני עידן התיירותי שלה שימשה סובול סמנכ"ל הכספים של דלק קמעונאות וקודם לכן עבדה בשירותי בריאות כללית בשורה של תפקידים בכירים שבאחרון שבהם שימשה ראש אגף חשבונאות.

יו״ר ההתאחדות קובי קרני ציין, כי הבחירה בחני סובול מבטיחה להתאחדות מעבר חלק ומיטבי עם פרישת המנכ"ל היוצא יוסי פתאל, וכן התפתחות לכיוונים חדשים והתמודדות על כל האתגרים העומדים בפני הענף.

ועד ההתאחדות איחל לחני סובול הצלחה והבטיח את תמיכתו המלאה להצלחתה ולהצלחת ההתאחדות וחבריה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן