Skip to content

צה"ל תקף הלילה פעמיים ברצועת עזה

מסוקים תקפו מחרטה לייצור אמצעי לחימה וכלי טיס תקפו מוקד טרור. צה"ל מוסר על פגיעות מדויקות. הפלסטינים מדוחים על ששה פצועים. בחמאס פינו המפקדות מחשש לפגיעה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מסוקים תקפו מחרטה לייצור אמצעי לחימה וכלי טיס תקפו מוקד טרור. צה"ל מוסר על פגיעות מדויקות. הפלסטינים מדוחים על ששה פצועים. בחמאס פינו המפקדות מחשש לפגיעה

מאת אליק מאור

אתמול, מוצאי שבת, בסמוך ל-23:00 תקפו מסוקי חיל האוויר מבנה שהכיל מחרטה ליצור אמצעי לחימה. בתקיפה זו, על פי דיווחי הפלסטינים, נפגעו שני אנשים ונפצעו קל. בהמשך  הותקף מוצב "רעד" של החמאס בשכונת תופח שבעזה. על פי מקורות פלסטיניים, נפגעו  ארבעה בני אדם בתקיפה זו. לטענת הפלסטינים המוצב בתופח הותקף פעמיים.

דובר צה"ל מסר, כי כלי טיס  של חיל האוויר תקפו במהלך הלילה מוקד פעילות טרור ואתר לייצור אמצעי לחימה. הדובר הוסיף, כי זוהו פגיעות מדויקות וכי כל המטוסים שבו בשלום לבסיסם. דובר צה"ל לא דיווח על תקיפה כפולה במוצב רעד.

בחמאס האשימו את ישראל בכך שהיא מנסה להסלים את המצב ולפגוע בכך במהלך כינון היחסים בין הרשות לחמאס.

לתקיפות אלו קדמו בשעות הבוקר של יום שבת ירי של שלושה טילי גראד מרצועת עזה לעבר ישראל. הטילים התפוצצו בשטחים פתוחים בסמוך לאזור באר שבע. ביישובים בעוטף עזה, בבני שמעון, בחוף אשקלון ובבאר שבע הושמעה אזעקת צבע אדום. בעקבות ירי  זה חששו בחמאס מתגובה ישראלית ופינו למעשה את מפקדותיהם מחשש לפגיעה. ביישובי עוטפי עזה ובמועצות קראו אתמול לממשלה ולצה"ל לפעול להמשך המיגון ובמקביל לפעול להפסקת הטפטוף קבוע של טילים מהרצועה לישראל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן