Skip to content

בני בגין לא מתפטר מהכנסת ומבקש להשתלב בוועדת חוקה

"אני שומע וקורא ביממה האחרונה הערכה או שמועה לפיה אני מתעתד להתפטר מהכנסת ואולי לשלוח מכתב דומה ליו"ר הכנסת", אמר ח"כ בני בגין בישיבת סיעת הליכוד היום. "אין לי כוונה כזו. מי שמעריך כך צריך להיות טמבל לא קטן"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בניגוד לשמועות שהופצו, ח"כ הכנסת בנימין זאב בגין לא יתפטר מהכנסת. הוא יישאר בה וימשיך לפעול במסגרתה. כך הודיע בגין היום בישיבת סיעת הליכוד בכנסת.

לא מתפטר מהכנסת. בני בגין (צילום: אתר הכנסת)
לא מתפטר מהכנסת. בני בגין (צילום: אתר הכנסת)

בנימה מבודחת פנה ח"כ בגין לראש הממשלה: "כמעט הבהלת אותי ביום שישי, כאשר קראתי את הדברים הנאים שפרסמת בפוסט, את דברי השבח", אמר. "לרגע חשבתי שאני קורא את ההספד של עצמי, אבל התעשתתי ושלחתי ללשכתך את מכתב ההתפטרות מהממשלה.

"אני שומע וקורא ביממה האחרונה הערכה או שמועה לפיה אני מתעתד להתפטר מהכנסת ואולי לשלוח מכתב דומה ליו"ר הכנסת", אמר בגין. "אין לי כוונה כזו. מי שמעריך כך צריך להיות טמבל לא קטן. הוא איננו מכיר בחשיבותה של הכנסת ופעילות וועדותיה ואיננו מכיר את הדרך שבה אני עובד. יש לי שדה פעולה ציבורי להתגדר בו, אני עושה בתוכו כמיטב יכולתי.

"לפני שנים רבות הכרתי אדם אחד, דמות די מעניינת, שבמשך 29 שנים אמר כח"כ בדבקות ובכנות שח"כ יכול לשרת את העם גם באופוזיציה", אמר ח"כ בגין בדברו על אביו, מנחם בגין ז"ל. "אם אפשר למלא אחר דבריו של אבי מורי, אני חושב שח"כ יכול לשרת את הציבור גם בספסלי הקואליציה ועל כן וברוח זאת פניתי אתמול ליו"ר הסיעה צחי הנגבי וביקשתי להשתבץ בוועדה לחוקה חוק ומשפט, בוועדת הפנים ובוועדה למעמד האישה. אני מקווה שינתן הדבר בידי ואוכל לפעול ככל יכולתי".

רה"מ בנימין נתניהו השיב: "אני עומד מאחורי כל דברי השבח על בני בפוסט שהוצאתי ועוד הדברים ייבחנו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן