Skip to content

הופעה של להקת גברים, בשל בקשת רבנים, "טעות בשיקול דעת"

כך השיב שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון, לשאילתא של ח"כ מיכל רוזין. "מדי פעם עולים אירועים כאלה ואחרים שמחייבים הנחייה על מנת לשמור על דרך המלך. הצבא ומשרד הביטחון הינם גופים ממלכתיים ואנו פועלים שאף אחד לא ירגיש שמדירים אותו"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שר הביטחון משה בוגי יעלון הודה הבוקר במליאת הכנסת כי נעשתה טעות בשיקול דעת, כאשר לבקשת רבנים הופיעה בטקס צבאי להקה על טהרת הגברים, במקום להקה מעורבת.

"משרד הביטחון יפעל לגיבוש נוהל סדור בנושא". משה (בוגי) יעלון (צילום: דן בר דוב)
"משרד הביטחון יפעל לגיבוש נוהל סדור בנושא". משה (בוגי) יעלון (צילום: דן בר דוב)

השר יעלון השיב על שאילתה של ח"כ מיכל רוזין. "בשבוע שעבר פורסם כי לבקשת רבנים, הופיעה בטקס למכינות הקדם-צבאיות להקה על טהרת הגברים, במקום להקת חיל-החינוך המעורבת", שאמרה ח"כ רוזין. "הנימוק שמסר משרדך: 'שלא לפגוע ברגשות חלק מהמשתתפים'. רצוני לשאול: האם נכון הדבר? ואם כן האם קיים נוהל מסודר לגבי השתתפות ושירת-נשים בטקסים?"

שר הביטחון יעלון השיב: "אכן נעשתה טעות בשיקול הדעת של מארגני הטקס כאשר נענו לפניית ראשי מכינות אחדים באשר להרכב הצוות ששר בטקס שכלל בנים בלבד. כשהנושא הגיע לידיעתי ראיתי בכך טעות בשיקול הדעת ולאור זאת משרד הביטחון יפעל לגיבוש נוהל סדור בנושא."

שר הביטחון הוסיף ואמר: "הזמנים  השתנו מסיבות חיוביות והן ריבוי שירות של חיילים דתיים, ופתיחת חילות קרביים בפני נשים. השינוי נובע ממגמות חיוביות של נכונות לשרת בשירות ביטחוני. מדי פעם עולים אירועים כאלה ואחרים שמחייבים הנחייה על מנת לשמור על דרך המלך. הצבא ומשרד הביטחון הינם גופים ממלכתיים ואנו פועלים שאף אחד לא ירגיש שמדירים אותו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן