Skip to content

הרצוג: יש לשקול הריסת בתי המחבלים היהודיים ומשפחותיהם

יו"ר האופוזיציה, יצחק הרצוג, שישתתף בעצרת החירום הערב בת"א, כותב בין השאר: "לו הייתי ראש הממשלה הייתי מורה לשב"כ לטפל בטרור היהודי כמו בטרור האיסלמיסטי בנחישות ובלי קריצה, בכל הכלים העומדים לרשותנו: מעצרים מנהליים. הוצאת ארגונים מחוץ לחוק. להבה. המרזלים. לה פמיליה. הייתי מגדירם כארגוני טרור. ואפילו שוקל הריסת בתים של המחבלים ומשפחותיהם. כל מה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יש לשקול הריסת בתים של המחבלים היהודיים ומשפחותיהם. כך אומר יו"ר האופוזיציה, יצחק הרצוג בפוסט שפרסם הבוקר מעל עמוד הפייסבוק שלו. הרצוג הודיע כי יבוא הערב לעצרת החירום המתוכננת הערב בתל אביב, בעקבות הפיגוע בכפר דומא.

"זה הזמן למעשים". יצחק הרצוג (צילום: ציפי מנשה)
"זה הזמן למעשים". יצחק הרצוג (צילום: ציפי מנשה)

"זה הזמן למעשים. מעשים ממש", כתב הרצוג בעמוד הפייסבוק שלו. "אחרי שגינינו ושבנו וגינינו, לא נוכל – שוב – לחזור לענייני היום-יום כאילו כלום: זה הזמן למעשים. מעשים ממש. שתואמים את הסכנה לביטחון ישראל מהטרוריסטים היהודים, שמסכנים אותנו בדיוק כמו אחיהם – הטרוריסטים האסלמים.

"לו הייתי ראש הממשלה הייתי מורה לשב"כ לטפל בטרור היהודי כמו בטרור האיסלמיסטי בנחישות ובלי קריצה, בכל הכלים העומדים לרשותנו: מעצרים מנהליים. הוצאת ארגונים מחוץ לחוק. להבה. המרזלים. לה פמיליה. הייתי מגדירם כארגוני טרור. ואפילו שוקל הריסת בתים של המחבלים ומשפחותיהם. כל מה שתקף מול הטרור האיסלאמיסטי תקף גם כאן.

"וגם בתקשורת צריך להפסיק לשתף פעולה ולקרוא לזה בשמות מכובסים", כתב הרצוג. "זו לא פעולת נקם ולא תג מחיר. זה טרור. נקודה. ואלה מחבלים. נקודה. יהודים ואיסלמיסטים שמסכנים את בטחון ישראל".

הרצוג צירף לדבריו ממצאי תחקיר שערכה עמותת מולד על מקורות המימון של כנופיות "תג מחיר". בין השאר נטען בתחקיר כי בין מי שפיתחו והפיצו את מדיניות "תג מחיר" נמצאים ועדי המתיישבים בשטחים, ובראשם ועד מתיישבי השומרון, הממומנים ע"י המועצות האזוריות – ובעצם, מכספי משלם המסים הישראלי.

"מעטים יודעים שתג מחיר הוא לא תופעה שולית של חריגים סהרוריים או קומץ עשבים שוטים, אלא מדיניות מסודרת ומתוכננת שפותחה על ידי ועדי המתיישבים בשטחים, במטרה לגבות מחיר ולהתיש את צה"ל וכך למנוע פינוי מאחזים", נאמר בדברי ההקדמה לתחקיר המלא.

לקריאת התחקיר המלא

2 Comments

  1. מנצל
    3 באוגוסט 2015 @ 17:52

    הבנאדם הזה הוא כנראה הקריקטורה המגוחכת ביותר שאי פעם הועמדה בראש מפלגת העבודה.
    מילא שכל מילה שיוצאת לו מהפה היא פופוליזם טהור ואין בו ולו טיפה של תוכן אמיתי. אבל אלה הפתרונות שלו? להרוס בתים של משפחות? מעצרים ללא משפט? ככה הוא חושב שישראל תהפוך מקום נכון ומתוקן יותר? על-ידי שלילת עוד זכויות-אדם כמה שרק ניתן? על-ידי שיתייחסו ליהודים באותה החרפה שמתייחסים לפלסטינים??
    תודה לאל שהוא כ"כ חסר כריזמה ועמוד שדרה, עם כמה שביבי גרוע, הרכיכה הזה לא היה מנהל אפילו את המטבחון בלשכה טוב יותר מזה שאותו הוא כ"כ רוצה לחליף

  2. גידי
    2 באוגוסט 2015 @ 13:20

    הרצוג צודק אבל זאת רק חצי עבודה.יש להוסיף על הריסת הבית,הסגרת הרוצחים לרשות הפלסטינית,ביטול ביטוח לאומי.
    אלה דרישות שעל הרצוג להעלות ובתמורה יכנס לממשלה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן