Skip to content

"אם תרצו" מודה: "העלינו פוסט שגוי בנושא מאד חשוב ומהותי"

עם זאת, הארגון לא ממש מתנצל ומבטיח להמשיך בקמפיין ה"שתולים" שלו. "אנחנו גאים בקמפיין השתולים ונמשיך בו", נאמר בפוסט שהעלה ארגון הימין בעמוד הפייסבוק שלו. "הוא חשף את מי שפוגע בחיילי צה"ל מתוך החברה הישראלית במימון זר"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ארגון הימין "אם תרצו", מודה פומבית כי שגה, כאשר העלה לעמוד הפייסבוק שלו את "שתולי התרבות". עם זאת אומר הארגון כי הוא גאה בקמפיין ה"שתולים" – וכי ימשיך בו.

"אנחנו גאים בקמפיין השתולים ונמשיך בו", נאמר בפוסט שהעלה ארגון הימין בעמוד הפייסבוק שלו. "הוא חשף את מי שפוגע בחיילי צה"ל מתוך החברה הישראלית במימון זר. אבל לפני יומיים טעינו.

"העלנו פוסט שגוי בנושא מאד חשוב ומהותי ודווקא מתוך כך היינו צריכים להקפיד הרבה יותר", נאמר בהמשך. "לא היה 'קמפיין ולא היו אמירות על 'בוגדים' שהדביקו לנו בתקשורת ומעולם לא אמרנו.

"אנחנו לוקחים אחריות מלאה ומבטיחים להמשיך לעבוד באמונה גדולה למען עם ישראל וחיילי צה"ל", אומר ארגון הימין "אם תרצו". "אנחנו נמשיך להעביר ביקורת נוקבת נגד ארגונים שמציגים את חיילי צה"ל כפושעי מלחמה ונגד מי שקורא לחרם על המדינה.

"תודה רבה לכל מי שתמך בנו ביומיים האחרונים, ואף תודה רבה גם למי שהעמיד אותנו על טעותנו. רק מי שלא עושה- לא טועה. ואנחנו אנשים של מעשים. ואנחנו לא נרפה. נתחקר, נתקדם".

כזכור, לפני יומיים העלה הארגון בעמוד הפייסבוק שלו רשימה של אנשי רוח, אמנים וסופרים שהוקעו כ"שתולים" בשל מעורבותם בהנהלות של ארגוני שמאל וזכויות אזרח. בין המוקעים כ"שתולים" ניתן היה למצוא את הסופר דוד גרוסמן, ששכל את בנו במלחמת לבנון השנייה ואת המחזאית ענת גוב ז"ל, שהלכה לעולמה לפני שלוש שנים ממחלת הסרטן. עוד סומנו כ"שתולים" הסופרים סמי מיכאל, עמוס עוז וא.ב יהושע; המחזאים והיוצרים עדנה מזי"א, יהושע סובול ורני בלייר; השחקנים והשחקניות גילה אלמגור, שרה פון שוורצה ועינת ויצמן ואפילו המוזיקאים חוה אלברשטיין, שאנן סטריט, אמיר בן דוד ועוד.

"התנצלותו" בחצי פה של ארגון הימין באה לאחר שמימין ומשמאל במערכת הפוליטית גינו אתמול את הקמפיין. אפילו ראש הממשלה בנימין נתניהו – שגייס בעבר כספים בארה"ב עבור הארגון – גינה בחצי פה: "אני מתנגד לשימוש במונח 'בוגד' לאלה שלא מסכימים איתי. אנחנו דמוקרטיה ויש בה ריבוי דעות", אמר. "באותה העת, רוב הציבור מתנגד נחרצות ל'שוברים שתיקה', שמוציאים דיבתה של הארץ רעה בחו"ל".

1 Comment

  1. גידי
    29 בינואר 2016 @ 19:18

    אם תרצו עשו טעות בהתנצלות חסרת טעם. יש ללמוד מהשמאל שבמקום להתנצל מתקיף ומחריף את מעשיו והתבטאויותיו. אם תרצו העביר ביקורת לגיטימית על השתולים בתרבות וחשף את החונטה.
    אם תרצו אף אחד בשמאל לא מאמין להם(ולא רוצה להאמין) שאתם באמת מודים בטעות ,לכן למה להתנצל …?אגב את אותה טעות התחילו ועשו הפוליטיקאים מימין .
    אם תרצו הם צעירים נבונים אך עדיין חדשים בעניין הזה, נקווה שילמדו את האויב ויתנהגו בהתאם.
    אם תרצו מהווה קול שפוי ומקורי של רוב רובו של העם שהוא ציוני.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן