Skip to content

תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית בתל-אביב

בתערוכה השנה משתתפות משלחות מ-48 מדינות, מספר שיא של נציגויות זרות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית IMTM – International Mediterranean Tourism Market  היא האירוע השנתי הוותיק והמרכזי של תעשיית התיירות בישראל והיא נערכת בחסות משרד התיירות, התאחדות המלונות בישראל ואל-על ובשיתוף התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל ומנהלת עיר עולם ותיירות, עיריית תל אביב יפו
התערוכה מיועדת לכל העוסקים בענפי התיירות השונים – תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל. משתתפים בה דרך קבע מגוון רחב של מציגים ישראלים: עמותות תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה, מלונות, חברות להשכרת רכב, חברות ספנות, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים.

בתערוכת התיירות בתל-אביב (צילום: דן בר-דוב)

בשנת 2015 השתתפו בתערוכה 1,450 מציגים מ- 40 מדינות ב- 370 ביתנים. במהלך יומיים ביקרו בה כ-24,100 איש, מתוכם כ-14,900 אנשי מקצוע. התערוכה היא אירוע בינלאומי המשלב ומפגיש בין התיירן הישראלי, עמיתיו ולקוחותיו מחו"ל והקהל הרחב, והיא מהווה הלכה למעשה נקודת המפגש השנתית העיקרית של ענף התיירות הישראלי.

בתערוכת התיירות בתל-אביב (צילום: דן בר-דוב)

 שנת 2016 היא השנה ה-22 ברציפות בה מתקיימת התערוכה אשר מתפתחת משנה לשנה וכוללת מפגשים וכנסים מקצועיים נלווים שכבר הפכו למסורת המעודדת את הגעת הקהל המקצועי. בשעות אחה"צ מתקיימות מצגות והרצאות לקהל הרחב.

בתערוכת התיירות בתל-אביב (צילום: דן בר-דוב)

בתערוכה השנה משתתפות משלחות מ-48 מדינות, מספר שיא של נציגויות זרות בשנים האחרונות וביניהן הגיעו לראשונה משלחות מארה"ב, לפלנד, טאיוואן וכן חברת התעופה Air Sinai ממצרים ולשכת התיירות של מוסקבה. בנוסף משתתפות נציגויות מהמדינות הבאות: איטליה, גרמניה, בולגריה, ספרד, פינלנד, שוודיה, פורטוגל, הודו, צרפת, אקוודור, יפן, נפאל, וייטנאם, יוון, סרביה, בלרוס, גיאורגיה, הונגריה, פולין, דרום אפריקה, טנזניה, מרוקו, אתיופיה, פנמה, פרו ועוד.

ביתן הפיליפינים בתערוכת התיירות בתל-אביב (צילום: דן בר-דוב)

לדברי אייל שמואלי, מו"ל I.T.N ומיזמי תערוכת IMTM: "אנחנו גאים להמשיך ולקיים את התערוכה זו השנה ה-22. למרות המצב, התערוכה מושכת מדי שנה מאות מציגים ואלפי משתתפים ומקבלי החלטות בענף התיירות מהארץ ומהעולם. בשנים האחרונות ניתן בתערוכה מקום הולך וגדל לחידושים טכנולוגיים בענף התיירות שמעצבים מחדש את פני התחום, ואנחנו גאים להיות פלטפורמה לפיתוחים חדשים שיחזקו את ענף התיירות היוצאת והנכנסת."

ביתן הודו בתערוכת התיירות בתל-אביב (צילום: דן בר-דוב)

IMTM מיועד לכל העוסקים בענפי התיירות השונים – תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל. משתתפים בו דרך קבע מגוון רחב של מציגים ישראלים: עמותת תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה, מלונות, חברות להשכרת רכב, חברות ספנות, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים בתחום התיירות. התערוכה כוללת מפגשים וכנסים מקצועיים נלווים ותכנית לסוכנים מוזמנים, במסגרתה מגיעים ליריד מאות מקבלי החלטות מרחבי העולם המשווקים את ישראל כיעד תיירותי.

ביתן הודו בתערוכת התיירות בתל-אביב (צילום: דן בר-דוב)
ביתן הודו בתערוכת התיירות בתל-אביב (צילום: דן בר-דוב)
ביתן הודו בתערוכת התיירות בתל-אביב (צילום: דן בר-דוב)
ביתן הודו בתערוכת התיירות בתל-אביב (צילום: דן בר-דוב)
ביתן הודו בתערוכת התיירות בתל-אביב (צילום: דן בר-דוב)
ביתן הודו בתערוכת התיירות בתל-אביב (צילום: דן בר-דוב)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן