Skip to content

ההרוג בצומת גוש עציון – סרן (מיל') אליאב גלמן שיצא לחופשה במילואים

טרגדיה כפולה, לפני שנה וחצי נהרג קרוב משפחתו של אליאב במבצע צוק איתן. " הכאב הגדול ממלא את הלב. אליאב הוא קורבן נוסף במלחמה על גוש עציון", אמר היום ראש מועצת גוש עציון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יצא לחופשה ומצא את מותו בצומת - סרן אליאב גלמן ז"ל
יצא לחופשה ומצא את מותו בצומת - סרן אליאב גלמן ז"ל
סרן (מיל') אליאב גלמן, בן 30 מהתנחלות כרמי צור, אחיו של רבש"צ קריית ארבע, קרוב משפחה של בניה שראל ז"ל שנהרג לפני כשנה וחצי במבצע "צוק איתן", הוא הקצין שנהרג בצהריים (רביעי) במהלך ניסיון פיגוע דקירה בטרמפיאדה שבצומת גוש עציון. מתחקיר האירוע עולה כי אליאב קצין ביחידה לשיתוף פעולה של חיל האוויר, שיצא לחופשה בעת שירות מילואים, נפגע בחזהו מירי תועה של כוח צה"ל שפתח באש לעבר המחבל. המחבל ממדוח עמרו, מורה למתמטיקה בן 26 לא הספיק לדקור איש, נורה , נפצע בינוני ואושפז בבית החולים כשהוא במצב בינוני. הוא הותיר אחריו את רעייתו רינת ושני ילדיהם יאיר ויואב.
מדובר צה"ל נמסר כי "המחבל הגיע לצומת גוש עציון וניסה לדקור את הקצין. מתחקיר ראשוני של האירוע עולה כי הקצין נהרג מהירי של כוח צה"ל לעבר המחבל". עוד נודע כי החיילים שירו לעבר המחבל הם הם לוחמי גדוד חרוב מחטיבת כפיר.
סרן גלמן ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
סרן גלמן ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

ראש מועצת גוש עציון, דוידי פרל, אמר כי "הכאב הגדול ממלא את הלב. אליאב הוא קורבן נוסף במלחמה על גוש עציון. מלחמה שהחלה לפני עשרות שנים ועדיין לצערנו לא נגמרה. אנחנו כעת יחד עם המשפחה ותושבי כרמי צור בכאב הגדול ונצטרך יותר מאוחר לראות מה הצעדים שממשלת ישראל עושה בשביל לשנות את המצב".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן