Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 16 במרץ, 2016

החיים באגף הנידונים למוות 2, דארת' ויידר: אני הוא אביך
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 החיים באגף הנידונים למוות 2 | Life and Death Row 2, ערוץ Yes דוקו 

עונה שנייה לסדרה מבית ה-BBC, שבאמצעות גישה חסרת תקדים אל בינות לחומות הכלא, מגלה מה זה אומר לחיות כשההוצאה להורג מעבר לפינה – הן עבור הנידונים עצמם, אבל גם עבור משפחות הנידונים (שמתפללות להמתקת העונש), ועבור הקורבנות ומשפחותיהם (שמצפים להוצאה להורג). אנגליה, 2015.

22:00 דארת' ויידר: אני הוא אביך | I Am Your Father, ערוץ 8 

דארת' ויידר מוכר לצופי "מלחמת הכוכבים" בתור הנבל הגדול ביותר בתולדות הקולנוע, אך מי האיש העומד מאחורי המסכה והגלימה השחורה? דייוויד פראוס, השחקן שגילם את דמותו של דארת' ויידר בסדרת הסרטים מעולם לא חשף את פניו. הוא יכול היה לעשות זאת רק פעם אחת בחלק ה-6 של "מלחמת הכוכבים: שובו של הג'דיי", אבל משהו קרה ושחקן אחר קיבל את התהילה. 30 שנה מאוחר יותר, קולנוען צעיר מגלה מדוע המפיקים קיבלו את ההחלטה שגרמה לפראוס לפספס את התהילה שמעולם לא זכה לה. יוצר הסרט מחליט לנסוע ללונדון ולפגוש את פראוס, כיום בן 80, ולהציע לו לתקן עוול היסטורי שמאות אלפי מעריצים מסרבים לשכוח. ספרד, 2015.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן