Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 24 במרץ, 2016

הצבים הגיבורים: בחזרה לעבר, הדיאטה היפנית שלי, האיש האחרון בעולם 2, נשואים 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:25 הצבים הגיבורים: בחזרה לעבר | Half Shell Heroes, ערוץ ניקלודיאון 

סרט אנימציה. צבי הנינג'ה שבים בזמן לתור הקרטיקון ונקלעים למאבק בין דינוזאורים חברותיים וחייזרים מרושעים מהעתיד. העניינים מסתבכים כשלזירה נכנסים גם טריסרטונים (חייזרים דמויי אדם), והבריונים של שרדר, ביבופ ורוקסטדי.

22:00 הדיאטה היפנית שלי | Miso Hungry, ערוץ Yes דוקו 

הקומיקאי האוסטרלי, קרייג אנדרסון, הוא בחור שמנמן שיושב כל היום על המחשב ואוכל ג'אנק, וכל הבדיקות הרפואיות מראות שצפוי לו עתיד עגום אם ימשיך כך. קרייג מחליט לפצוח בדיאטה המבוססת כולה על המטבח היפני המסורתי. וזאת למה? כי האוכלוסייה היפנית נחשבת לבריאה ולבעלת אורך החיים הגדול ביותר בעולם. במשך 12 שבועות הוא יאכל, יבלה, יחקור וילמד את יפן, מתוך מטרה לחזור הביתה בריא יותר ורזה יותר. האם אכן סוד הבריאות ואריכות החיים היפנית טמון במטבח? התשובה בסרט המשעשע. בימוי: טים דלמאסטרו. אוסטרליה, 2015. דוקו קומי מעט מביך, אך מאוד מלמד על אורחות החיים ביפן. הדמות הראשית מצד אחד רוצה שנרחם עליה, ומצד אחר סלובית עד מגעילה. עם זאת, הסרט משעשע ומסקרן. ציון:

22:00 האיש האחרון בעולם 2 | Last Man On Earth 2, ערוץ Yes דרמה 

הקומדיה הפוסט אפוקליפטית של וויל פורטה ("SNL") שגם מככב בה בתפקיד הראשי, חוזרת בעונה חדשה. ספוילר – לאחר מאורעות העונה הקודמת, פיל וקרול עוזבים את טוסון במטרה להתחיל חיים חדשים במקום אחר. קרול רוצה לחזור, אבל פיל מתעקש שימשיכו. כאשר השניים נפרדים בטעות, ופיל לא מצליח לאתר את קרול, הוא חוזר בלית ברירה לטוסון, ומגלה שהחבורה עזבה למאליבו וביתו נהרס. בתחנת החלל, מייק מנסה ליצור קשר עם כדור הארץ ומבקש עזרה אך לצערו מאבד את אחד ממלוויו.

22:30 נשואים 2 | Married 2, ערוץ Yes דרמה 

הקומדיה מבית FOX חוזרת לעונה חדשה. הסדרה עוקבת אחר חייהם ומערכת היחסים של הזוג הנשוי כבר מספר שנים, ראס (נאט פקסון, "בן וקייט") ולינה (ג'ודי גריר, "משפחה בהפרעה"), כשבין המריבות על החובות, גידול הילדים, וחיי המין המצומצמים שלהם, הם מנסים להיזכר בחברות הקרובה שחיברה ביניהם מלכתחילה. חבריהם הקרובים והמנוגדים לסגנון חייהם, הם איי.ג'יי, הגרוש, האמיד והבלתי יציב, וג'ס, בעלת הנפש החופשייה שמתקשה להסתגל לחייה החדשים, לאחר שנישאה לגבר מבוגר.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן