Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 27 במרץ, 2016

צל של אמת: מי רצח את תאיר ראדה?, בן לוקח בת, סופשבוע של אלוף, צומת מילר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 צל של אמת: מי רצח את תאיר ראדה?, ערוץ 8 

לפני 10 שנים נמצאה גופתה של תאיר ראדה בת ה-13 בתא שירותים נעול מבפנים בבית הספר שבו למדה בקצרין. כמה ימים לאחר מכן המשטרה עצרה את רומן זדורוב, רצף אוקראיני שעבד בבית הספר, ולאחר שבוע אינטנסיבי של חקירות הוא הודה ושחזר את הרצח. כיום, לאחר שזדורוב הורשע שלוש פעמים, רבים עדיין מאמינים שהוא חף מפשע, ומפנים אצבעות מאשימות לכיוונים אחרים. אל תוך הוואקום הזה נכנסת המיני-סדרה הדוקומנטרית החדשה, שמנסה לעשות סדר בפרשת הרצח שהרעידה את המדינה. הסדרה חוקרת את הפרשה לאורכה ולרוחבה והופכת כל אבן בניסיון להשלים את תמונת הפאזל החסרה, תוך חשיפת גילויים חדשים ודרמטיים. באמצעות פסיפס מורכב של ראיונות עם דמויות מפתח בפרשה (בני משפחה, שוטרים, פרקליטים, סנגורים, חוקרים פרטיים ועוד), צילומים בעלי נופך קולנועי ושימוש נרחב בחומרי חקירה וארכיון, הסדרה מייצרת דוקו-רשומון בלשי סוחף שמנסה לרדת לחקר האמת. בימוי: יותם גנדלמן וארי פינס. סדרה בת 4 פרקים, 35 דקות כל אחד, בשידור יומי.

21:30 בן לוקח בת | Boy Meets Girl, ערוץ Yes דרמה 

דרמה קומית חדשה ונוגעת ללב מבית ה-BBC, המספרת את סיפור מערכת היחסים המתהווה בין ליאו (הארי האפל, "הולבי סיטי", "עברייני על") בן ה-26, וג'ודי (רבקה רות') בת ה-40, ותגובות המשפחה והחברים לזיווג הלא שגרתי. לאחר יום מדכדך שבו שוב פוטר מעבודתו, ליאו יוצא לפאב עם אחיו ובעודו יושב על הבר, הוא מכיר את ג'ודי המבוגרת ממנו בכמה שנים טובות. הוא מוקסם ממנה והקליק ביניהם מידי, אך כבר בדייט הראשון היא חושפת בפניו פרט קטן שחמק ממנו, ג'ודי היא טרנסג'נדרית… השחקנית רות', כמו ג'ודי – בת דמותה בסדרה, היא טרנסג'נדרית וזוהי הקומדיה הראשונה של ה-BBC שעוסקת בנושא הטרנסים באופן מובהק, ושבה מככבת שחקנית טרנסג'נדרית בתפקיד ראשי. הסדרה חודשה לעונה שנייה. 

22:00 סופשבוע של אלוף Weekend of a Champion, ערוץ Yes דוקו 

לפני למעלה מ-40 שנה צילם הבמאי רומן פולנסקי את חברו, נהג המרוצים אלוף העולם ג'קי סטיוארט, תוך שהוא מנסה לזכות את הגראן-פרי במונאקו בשנת 1971. הסרט, שעבר רסטורציה ועריכה מחודשת, ממחיש מה השתנה בעולם מרוצי הפורמולה 1 המקצועי, ומה נשאר כפי שהיה. בימוי: רומן פולנסקי, פרנק סימון. 93 דקות, צרפת 2013. הסרט פונה בעיקר לחובבי מירוצים ולארכיאולוגים של עולם הקולנוע. ציון: 

22:00 צומת מילר | Miller's Crossing, ערוץ Yes3 

קומדיית גנגסטרים המתרחשת בימי השפל הכלכלי, ובמרכזה מאפיונר המוצא את עצמו במרכזו של סכסוך בין שתי כנופיות. הסרט זכה בפרס הבימוי בפסטיבל סן סבסטיאן. שחקנים: גבריאל ביירןאלברט פיניג'ון טורטורומרשה גיי הארדן. במאים: אית'ן כהן וג'ואל כהן. ארה"ב, 1990. הסרט מנצח בצד הויזואלי על חשבון עלילה, אך הדיאלוגים מנצחים, הצילום נהדר והשחקנים משובחים. ציון: 

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן