Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 12 באפריל, 2016

חיפוש תפקידים, באנשי 4, בשמיים אחרים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 היפוך תפקידים | Infinitely Polar Bear, ערוץ Yes3 

גבר הסובל ממאניה-דפרסיה שמנסה לזכות בחזרה בלבה של אשתו, כאשר הוא לוקח את בנותיהם תחת חסותו בזמן שהיא שוהה בעיר אחרת לצרכי עבודה. אולם התנהגותו הבלתי צפויה הופכת את המשימה לקשה במיוחד. שחקנים: מארק ראפלוזואי סלדנה, אימוג'יין וולודרסקי. במאית: מאיה פורבס. ארה"ב, 2014. נושא בעייתי שמטופל בצורה בעייתית משהו, אך איכות המשחק של ראפלו שווה את חוויית הצפייה. ציון: 

22:00 באנשי 4 Banshee 4, ערוץ Yes Oh 

העונה האחרונה של הסדרה האפלה מבית סינמקס ו-HBO. ספוילר – העונה הרביעית מתרחשת שנתיים אחרי מאורעות העונה השלישית, כשלוקאס התפטר מתפקידו ומסר את תג השריף שלו לאחר שוד המיליונים העקוב מדם בבסיס הצי בקמפ ג'נואה. המשימה עלתה ביוקר כשגורדון, בעלה של קארי נהרג, ושותפו הותיק של לוקאס, ג'וב, נחטף על ידי קבוצת פושעים מפוקפקת. לאחר שלוקאס מיישב חשבון עם רוברט דלטון, אדם מעברו שהוא מקווה שיש לו מידע לגבי ג'וב, הוא נתקל ברבקה בוומן, אחייניתו של פרוקטור, ובעקבותיה חוזר לבאנשי מגלות-מרצון שהטיל על עצמו, כדי לגלות שחזר לעיר שונה מאוד: ברוק לוטוס הוא עכשיו השריף, קאי פרוקטור הוא ראש העיר, ותחנת המשטרה הישנה הוחלפה בתחנה חדשה ומשוכללת. אל הצוות של ברוק הצטרפה שוטרת חדשה עם קשרים לפרוקטור, נינה קרוז, יחד עם קורט בנקר, מגולח הראש שהפך לשוטר, שממשיך לנסות לכפר על עברו האפל, בעודו נלחם בפתיחתה של קבוצה גזענית חדשה בראשותו של אחיו הצעיר קלווין. לאחר שובו עם קארי, ביתם דווה והמתאגרף לשעבר שוגר בייטס, לוקאס שוקע במשבר חדש בעיירה: לכידת רוצח סדרתי אכזרי שאחד מקורבנותיו האחרונים הוא אדם קרוב ויקר לליבו.

22:00 בשמיים אחרים | Different Sky, ערוץ הקולנוע הישראלי 

דרמה אנושית המספרת את סיפור אהבתם הבלתי אפשרית של עמאד, פלסטיני כבן 25 ואיזבלה, פועלת זרה מברזיל, המנסים לנתב את חייהם בין מוקשי החיים בישראל. סולימן, אביו של עמאד, מסרב בתוקף להכיר באהבתם ומתכנן שידוך עם חיטם, אשר שבה זה עתה מלימודי האיסלאם בלונדון. עמאד וסולימן מועסקים מזה שנים על ידי מרקוס, מסגר יהודי ישראלי, אשר מחדיר אותם באופן שיטתי לתוך שטח ישראל. הדבר נודע גם לשב"כ הישראלי וגם לארגון החמאס הפלסטיני ומכאן והלאה חייו של עמאד הופכים לסיוט מתמשך. הוא חייב להחליט באיזה צד הוא. החמאס דורשים ממנו לשתף פעולה, להחדיר פצצות מתקתקות ללב תל אביב… להפוך לשאהיד. מצד אחר, השב"כ מנסה לשכנע אותו, בדרכו שלו, לשתף פעולה עמם וללכוד את מפעיל המתאבדים בשכם. עמאד, שכל משאלותיו יחד, הן לחיות את חייו בשקט עם בחירת ליבו, מצליח 'לסדר' את שני הארגונים באופן מקורי, כנגד כל הסיכויים. סרט על הרצון לחיות בכל מחיר, על אהבה, הישרדות ואמונה. במאי: אריאל טלפלר. ישראל, 2009.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן