Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 18 באפריל, 2016

אד, ג'אניס: ילדה קטנה עצובה, הקוסם המופלא ברט, הצוות, גן עדן למיליארדרים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:10 אד Ed, ערוץ CBS דרמה 

אד הוא עו"ד ניו יורקי מצליח עד שיום אחד הוא מפוטר מעבודתו ונאלץ לחזור לעיירת הולדתו הקטנה, אי שם באוהיו. שם הוא רוכש את אולם הבאולינג המקומי הכושל, מביא אותו לידי הצלחה מסחררת ואף פותח בתוכו משרד עו"ד. הערוץ ישדר את ארבע העונות של הסדרה. בהשתתפות ג'ולי בואן ("משפחה מודרנית"), ג'סטין לונג ("הבחורה החדשה"). הסדרה שודרה במשך 4 עונות בין שנת 2000-2004, 83 פרקים. ציון איי.אם.די.בי: 7.6/10, מטה-קריטיק: 86/100

22:00 ג'אניס: ילדה קטנה עצובה Janis: Little Girl Blue, ערוץ Yes דוקו 

יותר מארבעה עשורים אחרי מותה ממנת יתר של הרואין ב-1970, כשהייתה בת 27 בלבד, ג'אניס ג'ופלין גדולה כמו פעם. למרות שבמהלך חייה הוציאה רק ארבעה אלבומים, המורשת של ג'אניס חורגת בהרבה מאוסף 15 הלהיטים הגדולים שלה, הוצאות מחודשות ואלבומי הופעה חיה שיצאו לאחר מותה. הבמאית איימי ברג מביאה קטעים שטרם נראו, ראיונות עם האנשים שהיו הקרובים אליה ביותר, וחושפת את מכתביה האישיים. כך היא משרטטת דיוקן שנותן מבט רענן על הכישרון הגדול –כמו גם על הפגיעוּת והכאב הגדול – של מוזיקאית יוצאת דופן. 103 דקות, ארה"ב, 2015. מבט אינטימי, אם כי לא מעמיק יתר על המידה, על הזמרת האגדית. ציון: 

22:00 הקוסם המופלא ברט | The Incredible Burt Wonderstone, ערוץ Yes2 

ברט ואנטון שלטו בסצנת הקוסמות בלאס וגאס במשך שנים, אבל עכשיו הם נחשבים מיושנים והקהל לא מגיע. בנוסף לכל הצרות, מגיח בעיר קוסם חדש ונועז שזוכה לפופולאריות עצומה. כעת הם מנסים להשיב את תהילת העבר. שחקנים: סטיב קארלסטיב בושמיג'ים קאריג'יימס גנדולפיניאוליביה וויילד. במאי: דון סרקדינו. ארה"ב, 2013. בסרט יש כמה צחוקים קלים, אך מעבר לזה צפוי וקלישאתי. די מיותר. ציון: 

22:35 הצוות The Crew, ערוץ אקסטרים 

סרט תיעודי חובק חופים על הענקים של עולם הגלישה ובהשתתפות כוכבים, כגון: קלי סלייטראנתוני קידיס, סנופ דוג ורבים.

22:30 גן עדן למיליארדרים | Billionaires Paradise: Inside Necker Island, ערוץ החיים הטובים 

XXXXX

המיליארדר סר ריצ'ארד ברנסון ניסה לעשות את הבלתי אפשרי: הוא קנה אי במרכז הים הקריבי ויצר שם אוטופיה. בילוי בגן העדן הזה הוא לא זול – שהייה של שבוע באי עולה יותר מ-280 אלף פאונד. זהו סיפורים של האורחים הבאים לבקר באי נקר, ושל אלו המשרתים אותם, ועובדים ללא לאות כדי למכור את חלום גן עדן.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן