Skip to content

בצריכה מתמדת: מתנות חג

אם עוד לא רכשתם מתנה לחג, קבלו מאיתנו המלצות על מוצרים שווים במיוחד: ממכונת תספורת לגבר, דרך בשמים לנשים וכלה במשקה אלכוהולי חדש ומיוחד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הבלאק אופיום של Yves Saint Laurent הוא בושם המשלב אגס, פלפל ורוד, פולי קפה, סמבק, פריחת התפוז, ארז ופטצ'ולי. 510/690 שקלים ל-50/100 מ"ל לפני הנחות. להשיג בסופר-פארם, המשביר לצרכן, אפריל, ניו-פארם ובפרפומריות נבחרות.

קרדיט: ניקולה ורנר

CASEROLA היא סדרת הסירים החדשה של נעמן. הסירים עשויים מיציקת אלומיניום, כך שהם אוגרים חום ומאפשרים בישול מהיר, יש להם ציפוי נון סטיק והם מגיעים בשלושה גדלים, עם התאמה לכל סוגי הכיריים. 289-399 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

קרדיט: ישראל כהן

ליין המסחטות החדש של Hurom מבוסס על סחיטה איטית כדי למנוע חימום וכתוצאה מכך אובדן של ערכים תזונתיים. בנוסף למיצים ניתן לעשות בהן רסק לתינוקות, מחיות לבישול ואפיה, רטבים ועוד. 1,590-5,900 שקלים. להשיג בדיוטי פרי, אלמ, מחסני חשמל, שקם אלקטריק, חשמל נטו, רשת חשמל ליאור ובחנויות פרטיות.

קרדיט: יח"צ

"טעם לחיים" הוא ספר מתכונים של אמהות ששכלו את ילדיהן בפעולות טרור ואיבה. הספר משלב בין הסיפורים האישיים לבין המתכונים, שכולם מתכוני מנות שהילדים שלהן אהבו מאוד. ההכנסות לעמותת "משפחה אחת", המסייעת למשפחות של נפגעי טרור. 100 שקלים, להשיג ב-02-5399000.

קרדיט: גל שמר

פנסוניק השיקה סדרה של שלושה טרנזיסטורים שהיו בשימוש בעת הכרזת המדינה, ששומרים לא רק על אותה הטכנולוגיה, אלא גם על המראה. 149-369 שקלים. להשיג בנקודות המכירה.

קרדיט: הילה כהן

חברת השוקולד דה קרינה השיקה ליקר שוקולד מריר, שנעשה בעבודת יד ומכיל חומרים טבעיים בלבד. 46/79 שקלים ל-250/500 מ"ל. כשר לפסח ללא קטניות. להשיג בחנות המפעל ברמת הגולן, בחנויות יין, חנויות פרחים וחנויות מובחרות.

צילום: יח"צ

מחייה 13 הוא משקה אלכוהולי חדש, המבוסס על אניס, מכיל 13% אלכוהול ומוגש בשני טעמים – לימונים ואשכוליות אדומות. המשקה מיוצר בספרד. 55 שקלים. כשר לפסח באישור הרבנות הראשית לישראל – בד"צ בית יוסף. להשיג בברים, בחנויות משקאות וברשתות שיווק נבחרות.

צילום: יח"צ

חברת AHAVA השיקה מארזי מתנה עם מוצרים שונים לטיפוח עור הפנים והגוף, המשלבים כולם תמצית מרוכזת של מינרלים טבעיים מים המלח. המבחר כולל ארבעה מארזים שונים. 89-698 שקלים. להשיג בסניפי AHAVA, דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, סופר-פארם וחנויות נבחרות.

צילום: מוטי פישביין

ברשת ורדינון השיקו קולקציה חדשה של מצעים, שקיבלו את ההשראה שלהם משבטים אפריקאיים, הטרנד הבריאותי, וכמובן, מצעים בעיצובים מינימליסטים ובצבעים לבנים. מ-189.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

קרדיט: גלעד רדט

מכונת התספורת QC5580 של פיליפס מגיעה עם ראש מסתובב על ציר עד 180 מעלות, אפשרות לקצר את השיער בין 1 ל-14 מ"מ, ראש מתחלף לגילוח של הקרקפת לחלוטין (0 מ"מ) ואפשרות להשתמש בה למשך 60 דקות לאחר ההטענה. 499 שקלים. להשיג במחסני חשמל, שקם אלקטריק, טרקלין חשמל וחנויות חשמל.

קרדיט: פיליפס חו"ל

המותג ירדלי לונדון מציע בשמים לנשים המבוססים על שמנים אתריים. ENGLISH BLUEBELL המבוסס על פרחי הפעמונית; ENGLISH LAVENDER על שילוב של תמצית לבנדר עם נגיעות ברגמוט, מרווה, אקליפטוס, גרניום, יסמין קמומיל, מגנוליה, וניל ופצ'ולי; ENGLISH ROSE המשלב ריח ורדים עם לימון, מגנוליה, פאצ'ולי, קסיס ומושק; ועוד. 69.9 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג בנוה פארמה ובנקודות מכירה נוספות.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן