Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 19 באפריל, 2016

מיקי נטו, לֶגוֹ: להרכיב חלום, שעת תה, לאן נעלם משה איבגי, באישור, נשים קטנות: LA 3, המאמן שרזה אותי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:30 מיקי נטו, ערוץ האוכל 

סדרה חדשה לקונדיטור. אחרי שנים בהן מיקי שמו כיכב ב-"אפה מהלב" ו"עשה בית ספר", הגיע הזמן להכיר את מיקי בחיי היומיום – מיקי נטו. בסדרה מיקי לוקח לתוך הראש שלו ומראה בדרכו הברורה והמסודרת איך נוצר הקסם הזה שנקרא אפייה. בפעם הראשונה מיקי לוקח אל המפעל שלו, שם בכל פרק נעבור דרך פס ייצור שונה, נראה תהליכים מעמיקים באפייה וקונדיטוריה, ונקבל הצצה למקום בו הוא רוקח את הרעיונות לפטיסרי החדשניים שלו לצד העוגות הביתיות שכולם אוהבים.

22:00 לֶגוֹ: להרכיב חלום | Beyond the Brick: Lego Brickumentary, ערוץ Yes דוקו 

במשך 80 שנה הפכה חברת לגו מסדנת נגרות קטנה בכפר קטן בדנמרק לתאגיד חובק עולם. מאז שנת 1958, אז נוצרו לבני הלגו הראשונים כפי שאנו מכירים אותם היום ונרשמו כפטנט, ייצרה ומכרה החברה למעלה מ-400 מיליון חלקים. עם הזמן, לבני הלגו התחילו למשוך גם מבוגרים, שחלקם לוקחים את זה מאד ברצינות: מעריצי לגו בוגרים מצהירים ללא בושה על אהבתם ללגו, אמנים יוצרים יצירות מהממות, ומאסטרים בלגו בונים מבנים גדולים בקנה מידה אנושי. חלקי הלגו משמשים בחינוך, תרפיה, ומספקים באיזשהו מקום את התשוקה האנושית לבנות. הבמאי דניאל ג'אנג ("להציל פנים"), בשיתוף קיף דווידסון ("לב פתוח"), יוצאים למסע עם המותג האהוב, שהפך מזמן להרבה יותר מצעצוע. 93 דקות, ארה"ב , 2014. מבט משעשע על עולם הלגו, אך מיועד בעיקר לחובבים המטורפים, כיוון שלשאר קהל הצופים יראה כמו סרט שממומן על ידי החברה. ציון: 

22:00 שעת תה | Tea Time, ערוץ 8 

זוכה פרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל Golden India Catalina 2015; זוכה פרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל DocsBarcelona 2015. ב-60 השנים האחרונות, 5 חברות נוהגות להיפגש מידי חודש, באותה השעה בדיוק ולשתות ביחד תה. המנהג הקבוע חושף בפני הצופים סרט מרגש, משעשע ומיוחד על חברות הגדולה מהחיים עצמם. המפגשים מתקיימים מאז שסיימו את לימודי התיכון ולמרות שהן מאוד שונות אחת מהשנייה, הן ביחד כבר כל כך הרבה זמן שהכל נסלח. יחד הן מעלות זיכרונות על הימים ההם ודנות בנושאי אקטואליה שונים. הסיפורים שלהן רבים ומגוונים, החל מאחת מהן המספרת שבעלה היה מכוער כמו חטא וכלה בדעתן על טוורקינג. הסרט מספק מבט מקסים על חברות שנשמרת לאורך שנים, המצליחה לגבור על כל הקשיים שבדרך. גם כשהחבורה כבר מצטמצמת. צ'ילה, 2014.

22:00 לאן נעלם משה איבגי | Chasing A Star, ערוץ הקולנוע הישראלי 

סיפור על שלוש דמויות המבקשות להגשים חלום. אדם הוא שחקן מובטל שמנצל פגישה מקרית עם כוכב הקולנוע משה איבגי, כדי להפיח חיים בקריירה המקרטעת שלו. שיר היא שחקנית הכדורגל הטובה ביותר שצמחה כאן, אבל כנראה גם החרדתית ביותר. מחרתיים מתקיים הגמר הגדול והיא חייבת לנצח. ויקטור הוא פושע שמשתחרר מהכלא, שמחליט לארוז את המיליונים שהחביא ואת אהובתו, לנה, ולפתוח דף חדש ונקי רחוק מכאן. לגורל, לעומת זאת, יש תוכניות אחרות בשבילו. במאי: אבי מלכה. בושה קולנועית בסרט רדוד, המשוחק רע ומבוים עוד יותר גרוע. ציון: 

22:00 באישור Confirmation, ערוץ Yes3 

בעוד נושא ההטרדות המיניות זוכה ליותר ויותר תשומת לב, ומקרים מקוממים רבים צפים ועולים, חוזרת רשת HBO אל אחד המקרים המפורסמים והמוקדמים שהעלו את הנושא החשוב אל סדר היום. בשנת 1991 ביקש נשיא ארה"ב, ג'ורג' ה. בוש, למנות לתפקיד שופט ביהמ"ש העליון את קלרנס תומאס, שופט פדרלי שחור עור, הידוע בעמדותיו השמרניות. בהתחלה נראה היה שהמנוי צפוי לעבור ללא התנגדות מיוחדת, עד שהתפרסמה תלונתה של אניטה היל, פרופסורית למשפט שעבדה תחת תומאס בעבר וטענה שספגה הטרדות מיניות חוזרות ונשנות מצד השופט. הפרשה הסעירה את ארה"ב, עוררה אינספור ויכוחים סביב מגדר וגזע והעלתה למודעות את נושא ההטרדות המיניות בעבודה. שחקנים: קארי וושינגטוןוונדל פירסגרג קינרג'ניפר הדסון. במאי: ריק פמיואה ("Dope"). ארה"ב, 2016. דרמת טלוויזיה נהדרת, עם משחק נפלא ומאוד רלוונטית גם לימינו. ציון: 

22:00 נשים קטנות: Little Women: LA 3 | 3 :LA, ערוץ לייפטיים 

העונה החדשה מביאה איתה פנים חדשות לקבוצה המלוכדת הזו. האחת שיודעת, בריטני, מגיעה היישר מסיבוב ההופעות עם מיילי סיירוס, ומגלה שיש לה קצת לכלוך על כמעט כל אחת בקבוצה. השנייה, יסמין, שמקיפה את עצמה בגברים בגודל ממוצע, כולל בנה, מיד מתחילה בדרמות עם טוניה. השתיים מצטרפות לחבורה שכוללת כבר את בריאנה, שרוצה לחדש את מערכת היחסים עם מאט (בניגוד לשביעות רצון הבנות), ומקבלת הזדמנות לחתום על חוזה בחברת הפקה מוזיקלית; כריסטי וטוד מתקדמים בהחלטתם להביא ילד לעולם והיא מתחילה בטיפולי פוריות, בעוד טרה וג'ו מתמודדים לראשונה עם ההורות; טוניה ממשיכה לקדם את החזון שלה ובונה תכנית אימון כושר לאנשים נמוכי קומה, וגם מנסה לשדל את הבויפרנד להתחתן. אלנה ופרסטון מחדשים את נדרי החתונה שלהם והבנות נוסעות לחגוג איתם בהוואי. הבנות מתנסות במדיטציה בריטריט משותף, מה שמעלה כאבים עמוקים מהעבר שלהן ובמקביל הן מתעמתות עם בריאנה על החתונה הסודית שלה עם מאט!

22:45 המאמן שרזה איתי Fit to Fat to Fit, ערוץ לייפטיים 

10 מאמנים מתבקשים להקריב את הגזרה החטובה שהם מתחזקים כבר שנים ויחד איתה את הבריאות האישית שלהם, למען סולידריות פיזית עם הלקוחות כבדי המשקל שלהם. במשך ארבעה חודשים המאמנים מפסיקים לעשות ספורט, מאביסים את עצמם ללא הבחנה בכמויות אדירות של אוכל שומני בטירוף ומזדעזעים מהמראה החדש של גופם, אותו טיפחו במשך שנים. הם עושים את כל זה כדי להצהיר מול המתאמנים שלהם שהכל אפשרי, כדי לחוות את הדברים באמת, מתוך נקודת המבט של המתאמן ובכדי לרתום אותם למסע משותף בדרך לגוף דקיק, חטוב ובריא. בכל פרק פוגשים מאמן אחד ומתאמן אחד, ולכל אחד מהם הסיפור שלו: לומדים להכיר את הסיבות שהביאו את המתאמן למצב הקשה אליו הגיע, ואת הסיפור של המאמן שהביא אותו לבחור ולהתמיד באורח החיים הבלתי מתפשר שלו, כמו גם את הקשיים האישיים של שני הצדדים לאורך התהליך – ואת ההתגברות עליהם, עד שהם מגיעים אל היעד הנכסף.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן