Skip to content

ליברמן: "הממשלה מנהלת מדיניות תבוסתנית ורופסת מול החמאס"

הליכוד בתגובה: "אדם שהכדור היחיד ששרק לו ליד האוזן הוא כדור טניס, אדם שלא הוביל מימיו אפילו לא חייל אחד לשדה הקרב ולא קיבל החלטה מבצעית מימיו, אדם שלא שרד ישיבת קבינט אחת מתחילתה ועד סופה, לא יכול להיות פרשן צבאי"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חילופי המהלומות המילוליות, בין ח"כ אביגדור ליברמן לבין הליכוד, לשיא חדש. זאת לאחר שליברמן האשים היום, באירוע שבתרבות בבאר שבע, כי הממשלה מאפשרת לחמאס להמשיך להתעצם ולבנות את תשתית הטרור.

"הממשלה פוחדת להילחם מול הטרור". ליברמן (צילום: באדיבות עיריית באר שבע)

"הממשלה פוחדת להילחם מול הטרור". ליברמן (צילום: באדיבות עיריית באר שבע)

 ליברמן האשים כי הממשלה מאפשרת לחמאס להמשיך לבנות את תשתית הטרור ולעסוק בבנין הכח שלו כדי שיוכל לצאת למערכה בזמן שנוח לו. "אם אומרים כולם שהעימות הבא הוא בלתי-נמנע, למה מאפשרים לחמאס להמשיך ולהתעצם? כדי לצאת למערכה בזמן שיהיה נח להם?", שאל ליברמן.

"הממשלה הזו מנהלת מדיניות תבוסתנית ורופסת", האשים ליברמן. "זו הנהגה שלא בנויה ולא מסוגלת, לא מנטאלית, לא פסיכולוגית ולא אישית, להתמודד עם האתגרים שעומדים על סדר היום. ממשלה שלא יודעת להחליט. חייבים להכריע את הטרור ולא להכיל אותו".

לדבריו, "החמאס רוצה נמל בעזה כדי שיהיה לו מעבר גבול לא מבוקר, ושיוכל להכניס לכאן חופשי טילים, רקטות ואמצעי לחימה וליצור כאן מציאות כמו של החיזבאללה בדרום לבנון".

לדברי ליברמן ישראל מנהלת מו״מ עם החמאס באמצעות מצרים ושליח האו״ם למזה״ת ניקולאי מלדנוב. הועברו עשרות מסרים מישראל לחמאס כדי לקנות שקט ושהבעיה תעבור למשמרת של מי שיבוא אחריה. ליברמן האשים כי כל שהממשלה הזאת מבקשת זה "לקנות זמן ושהבעיה תעבור לבאים אחריה".

מהליכוד נמסר בתגובה לדברי ליברמן: "ליברמן מנסה לעשות הסבה מקצועית מפרשן פוליטי כושל לפרשן צבאי שלא עומד בתנאי הסף.

"אדם שהכדור היחיד ששרק לו ליד האוזן הוא כדור טניס, אדם שלא הוביל מימיו אפילו לא חייל אחד לשדה הקרב ולא קיבל החלטה מבצעית מימיו, אדם שלא שרד ישיבת קבינט אחת מתחילתה ועד סופה, לא יכול להיות פרשן צבאי.

"ואם לא פרשן אז נשאר רק פוליטיקאי קטן וקשקשן שמתעקש להשיא עצות למי שמנהיגים את המדינה בתקיפות ובאחריות. ליברמן חבר לשמאל אחרי הבחירות ובימים אלה עובד על ריצה משותפת עם לפיד במטרה להמליך ממשלת שמאל. הוא הוכיח דבר אחד : ברגע האמת, ליברמן בוחר בשמאל".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן