Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 21 באפריל, 2016

עשרה מיליארד, מיליון דרכים להתפגר, טוני ברקסטון, טוני ברקסטון: הסיפור האמיתי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 עשרה מיליארד | Ten Billion, ערוץ 8 

סרט העוסק בהשפעה ההרסנית שיש לנו על כדור הארץ: החל מאיכות המים, וכלה בכמויות האשפה שאנחנו מייצרים. רגע לפני שכדור הארץ ימנה עשרה מיליארד איש, פרופ' סטיבן אמוט מניף דגל אדום. לפני כ-10 שנים איגד פרופ' אמוט צוות מיוחד של מדענים מרחבי העולם. אמוט הוא ראש מחלקת מדע חישובי במיקרוסופט ופרופ' אורח למדע חישובי באוניברסיטת אוקספורד ומטרתו הייתה, ביחד עם הצוות שהרכיב, לנתח את הבעיות של האנושות ולחזות את עתיד החיים בכדור הארץ. הממצאים מדאיגים. הרצאתו של פרופ' אמוט, בתאטרון רויאל קורט, סוקרת את כל תחומי החיים בהם נשקפת סכנה, בעודו מתאר כיצד אנו משחיתים מערכות אקולוגיות שלמות, תקופה אחר תקופה. ארה"ב, 2015.

22:00 מיליון דרכים להתפגר | A Million Ways to Die in the West, ערוץ Yes2 

מערבון קומי עתיר כוכבים, נוסח "קאט בלו", על חקלאי מטופש וחסר מזל שמקבל עזרה ממקור לא צפוי. סת' מקפרלן ("אבא אמריקאי"), הוא אלברט הפשוט, מגדל בקר מאריזונה שלואיז, חברתו (אמנדה סייפריד, "קלואי") מואסת ברכרוכיות שלו וזורקת אותו ללא גינונים מיותרים. בפאתי העיירה נמצא פושע מסוכן (ליאם ניסן) המורה לאנה אשתו (שרליז ת'רון) ולשותפו, להעמיד פני אחים, כחלק ממזימה מתוכננת היטב. השותף מצית מהומה בבר, ואלברט שבור הלב מצליח להבריח את אנה מהמקום. כשהקשר ביניהם מתהדק, הבעל הזועם והרצחני מזמין אותו לדו-קרב לעיני העיירה כולה. הבעיה היא שאלברט לא היה מעולם אקדוחן מוצלח במיוחד. בימוי: סת' מקפרלן. ארה"ב, 2014. מרגיש כמו סקיצה קומית שנמתחת יתר על המידה ובמקרה הטוב – מצליח כקומדיה, אבל מתפגר כסרט. ציון: 

22:00 טוני ברקסטון | Toni Braxton: Unbreak My Heart, ערוץ לייפטיים 

דרמה מוזיקלית. הסרט חושף את סיפור חייה האישיים של טוני ברקסטון, זמרת ה-R&B המפורסמת, שזכתה ב-7 פרסי גראמי ומכרה מיליוני תקליטים ברחבי העולם. טוני היא בת למשפחה פשוטה וצנועה, אביה כומר ואמה מנצחת על הלהקה שטוני ואחיותיה חברות בה. יום אחד מגיעים שני מפיקים צעירים עם חלומות גדולים ומזהים מיד את הזמרת המדהימה והמרגשת שניצבת מולם, עטופה במשפחתה, מבלי שיהיה להם מושג שמהר מאוד היא תגיע לפסגת המוזיקה העולמית ותגשים חלום אחרי חלום! על אף ההישגים המקצועיים שטוני כובשת – חייה הפרטיים רוויי דרמה. היא חווה אהבות לא פשוטות וגירושין, מערכות יחסים מורכבות עם האחיות וההורים, בנה הצעיר מתגלה כאוטיסט ומחלת הזאבת תוקפת את גופה. הדרך עקלקלה עבור טוני, אבל היא לא נשברת ואף יותר מזה – היא מתייחסת לכאב ולסבל כאל שיעור על מנת להפוך להיות אמיתית יותר עם עצמה ועם חייה, וכך היא יוצאת שלמה ומחוזקת ומהווה השראה לכל מי ששומע את סיפורה. שחקנים: לקס סקוט דייויסדבי מורגן ("היפים והאמיצים") , סקיי פ. מרשל ("ההונאה"). בימוי: וונדי קרטיס היל. ארה"ב, 2016.

23:25 טוני ברקסטון: הסיפור האמיתי Beyond the Headlines: Toni Braxton, ערוץ לייפטיים 

דוקו הסוקר את חייה של טוני ברקסטון. בשילוב ראיונות עם אמה ואחיותיה, שחושפים רגעי-מציאות חזקים שטרם סופרו בנוגע לחייה של הדיווה הענקית. איך קרה שטוני הסכימה להשתתף בסדרת ריאליטי עם אחיותיה, אפילו שהיא לא רצתה? איך קרה שטוני הפסידה את כל הכסף שהרוויחה? פעמיים? כמה עולה להיות דיווה? איך הגיב החבר של טוני כשהיא הודיעה לו שהיא בהיריון? איך קרה שטוני הפכה לשחקנית בברודווי? מדוע התמוטטה טוני באמצע הופעה והובהלה לבית החולים? מה היו התגובות מסביב כשטוני הודיעה שהיא עוזבת את המוזיקה? ומה גרם לה להחליט לחזור?

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן