Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 24 באפריל, 2016

צייד הצבאים, מרוששות 5, הסודות של דה וינצ'י 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 צייד הצבאים | The Deer Hunter, ערוץ Yes3 

סרט המלחמה הפך עם צאתו לאחד הסרטים המייצגים של שנות השבעים. הסרט מספר על חבורת חברים היוצאים להילחם בויאטנם, והמלחמה משנה את חייהם מקצה אל הקצה. הוא זכה בחמישה פרסי אוסקר, כולל הסרט והבמאי הטובים ביותר, נכלל כדרך קבע ברשימת 250 הסרטים הגדולים של אתר IMDB וניצב בין מאה הסרטים הגדולים בכל הזמנים של מכון הסרטים האמריקני. שחקנים: רוברט דה-נירוכריסטופר ווקןג'ון קאזאלהמריל סטריפג'ון סבאג'. במאי: מייקל צ'ימינו. ארה"ב, 1978. סרט מרגש שבנוי כולו על איכות המשחק ובימוי אמפתי. ציון: 

22:05 מרוששות 5 i2 Broke Girls 5, ערוץ קומדי סנטרל 

הסיטקום של רשת CBS וחברת Warner Bros חוזר לעונה חמישית. ספוילר – הבנות חוזרות לתפעל את העסק שהקימו יחד, 'הקאפקייקס הביתיים של מקס', בעודן מחלטרות מהצד כמלצריות בדיינר. כשאולפן סרטים גדול מעוניין להפיק סרט על פי סיפור חייה של קרוליין בכיכובה של ג'ניפר לורנס, השתיים מגיעות להוליווד ומקס מוצאת את עצמה מנהלת רומן לוהט עם עורך דין חתיך (אד קווין, "נקמה"). במקביל, אולג (ג'ונתן קייט, "לגדל את הופ") וסופי (ג'ניפר קולידג', "אמריקן פאי", "לא רק בלונדינית") – שנישאו בסוף העונה הקודמת – מנסים להביא ילד לעולם, אבל נתקלים בקושי בלתי צפוי. עוד מככבים: גארט מוריס ("סאטרדיי נייט לייב") ומת'יו מוי ("סקראבס").

22:50 הסודות של דה וינצ'י 3 | Da Vinci's Demons 3, ערוץ Yes Oh 

עונה חדשה ואחרונה לסדרה האפית של רשת Starz האמריקנית, המופקת בשיתוף פעולה עם ה-BBC. ספוילר – בפתיחת העונה החדשה, עולמו של דה וינצ'י מתמוטט כאשר העיר אוטורנטו נקרעת לגזרים עם פלישתו של הצבא העות'מני. בשדה הקרב, התורכים משתמשים בנשק שיצר לאונרדו, כנגד עמו. התוכניות והשרטוטים של הנשק, נגנבו ממנו על ידי מישהו שסמך עליו, והבגידה הזו רודפת אותו זמן רב לאחר סיום הקרב, יחד עם מותם של אהוביו בלחימה. כאשר רומא מחליטה לשלוח מסע צלב נגד התורכים, לאונרדו מחליט להצטרף אך משימתו מסתבכת בגלל סדרת רציחות מחרידות שמשליטה טרור ופחד כל איטליה כולה ומאיימת על מסע הצלב עצמו.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן