Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 30 באפריל, 2016

לעוף על זה, הברירה הטבעית, נסיעה ממולכדת, דייט בהפתעה, הזדמנות אחרונה לאהבה, שכנים, נשיא על הכוונת, הקפות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 לעוף על זה Gus Yellowbird, ערוץ Yes5 

‏סיפור התבגרות אודות גאס, גוזל קטנטן ויתום שעדיין לא עזב את הקן. יום אחד, מצליחה חברתו החיפושית לגרום לצאת מהקן. ללא כל הכנה מוקדמת הוא מוצא את עצמו במסע ביחד עם משפחת ציפורים נודדות, בדרך לאפריקה הרחוקה. דיבוב לעברית: אורי זלצמן, לירון לב, אילת רובינסון. במאי: כריסטיאן דה ויטה. צרפת / בלגיה, 2014. הנפשה פשוטה עם נופים יפים של אירופה. מתאים לקטנטנים ומיותר לגדולים. ציון: 

14:45 הברירה הטבעית | Natural Selection, ערוץ Hot דרמה 

דרמה קומית. לינדה, עקרת בית לבנה מטקסס, הנאמנה לבעלה אייב, למרות שהוא הפסיק לשכב עמה מאז שהיא אובחנה כעקרה. מתברר שאייב לא היה נאמן כמוה במשך 20 שנות נישואיהם ושבין השאר הוא תורם זרע בבנק הזרע. לינדה נדהמת לגלות זאת כשהוא חוטף שבץ בדיוק בזמן אחד מביקוריו בבנק לשם תרומת זרע. כשלינדה חושפת את זהותו של הבן שנולד מאחת מאותן תרומות של בעלה החולה, היא עוזבת את עולמה הבטוח ויוצאת לאתר אותו בפלורידה. מתברר שמדובר בבחור בשם ריימונד שהוא אסיר נמלט, שלא מבדיוק מתעניין באביו הביולוגי אבל שמח על ההזדמנות להימלט מהאזור במכוניתה של לינדה החביבה. שחקנים: רייצ'ל האריס,מאט אולירי, ג'ון דיהל, גיילאנד וויליאמס, ג'ון גריס. ביים: רובי פיקרינג. ארה"ב, 2011.

16:45 נסיעה ממולכדת | Vehicle 19, ערוץ Hot גולד 

מותחן פעולה. מייקל וודס, אסיר אמריקני משוחרר, מפר את תנאי תקופת המבחן שלו ומגיע לדרום אפריקה, כדי לנסות להציל את היחסים שלו עם אשתו. התסבוכת מתחילה כשמייקל מקבל מפתחות לרכב שכור ומבין שזה לא הרכב שהזמין, אך בגלל שהוא ממהר הוא מתניע במהירות ויוצא לדרכו. בדרך לפגוש את אשתו, טלפון נייד לא שלו מצלצל בתא הכפפות, השיחה מתנתקת וידו נתקלת באקדח. מייקל מתחיל להבין שהסתבך במשהו שלא היה צריך לגעת בו. הצרות ממשיכות ליפול על ראשו המסכן כשבתא המטען מייקל מגלה אישה צעירה קשורה שאינה מבינה מיהו. הקצב מתגבר כשמייקל מבחין מבעד למראה בניידות משטרה שדולקות בעקבותיו. מייקל מוצא עצמו מסובך ברשת של שוטרים מושחתים וחייב להגביר מהירות כדי להיחלץ מהסכנה. שחקנים: פול ווקר, ניימה מקלין, גיס דה וליר, לילה הידריאן. בימוי:מקונדה מייקל דוול. ארה"ב, 2013. הסרט מתחיל טוב, אבל אז הסרט נוסע באופן ממולכד ומתפוצץ לצופים בעיניים. בזבוז זמן. ציון: 

22:00 דייט בהפתעה | Man Up, ערוץ Hot פאן 

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 23 באפריל, 2016, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

22:00 הזדמנות אחרונה לאהבה | Last Chance Harvey, ערוץ לייפטיים 

קומדיה רומנטית. בדרכו לחתונה של בתו באנגליה, הבוס של הארווי (דסטין הופמן) מחליט לפטר אותו בטלפון. מבואס, הוא מגיע ופוגש את בתו שמודיעה לו שהיא החליטה שהאב החורג שלה יהיה זה שיוביל אותה אל החופה. הארווי לא יודע איך להכיל את גורלו המר והולך לשתות. בפאב הוא פוגש את קייט (אמה תומפסון), אישה בודדה בגילו עם תפיסה מעוותת על מערכות יחסים. המפגש ביניהם מוליד אפשרויות חדשות למבט על העולם, השניים מתאהבים וחוזרים לחתונה כדי לחגוג את האושר החדש שנפל בחלקם. בימוי: ג'ואל הופקינס. ארה"ב, 2008. עלילה טיפוסית וצפויה ששורדת בזכות איכות המשחק של הופמן ותומפסון. ציון: 

22:00 שכנים | Neighbors, ערוץ Yes2 

לפרטים נוספים ראו יום שישי, 08 במאי, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

22:00 נשיא על הכוונת | Big Game, ערוץ Yes4 

‏בתא הטייס של המטוס הנשיאותי 'אייר פורס 1' מתקבל מידע שנשק שוגר לעברם. מערכות ההגנה של המטוס לא עובדות וחיי נשיא ארה"ב נמצאים בסכנה ממשית. הוא מובל במהירות לתא מיוחד ומאובטח שמשוגר מהמטוס ונוחת באמצע יער שומם, בשעה שהמטוס מתרסק מעל לשמי פינלנד. נער פיני ששהה ביער מצליח לחלץ את הנשיא והשניים חדורי מטרה להצליח להימלט מידי הטרוריסטים שיירטו את המטוס ומעוניינים ללכוד את הנשיא. שחקנים: סמואל ל. ג'קסון, ריי סטיבנסון, פליסיטי האפמן. במאי: ילמרי הלנדר. 2014. סרט דל תקציב בסגנון שנות ה-80, אך אם מגיעים עם רשות פתוח והומור, אז בוודאי נהנים. ציון: 

22:00 הקפות Encirclements, ערוץ הקולנוע הישראלי 

סרט הבכורה של לי גילת. דרמה משפחתית המספרת ברגישות את סיפורו של אהרון ניניו (אגם אוזלבו) בן השלוש עשרה, בן יחיד להורים שלא מצליחים להביא ילד נוסף לעולם. אהרון זוכה בכבוד הגדול של נשיאת ספר התורה הגדול ברחבי השכונה בשמחת תורה. בחירתו של אהרון מעירה מתח של שנים בין הוריו, והרגע המשמח הופך למאבק של ילד שיעשה הכל כדי לגרום להוריו להפסיק להשתמש בו כשליח. שחקנים נוספים: ליאור אשכנזי, אסי לוי, אורי גבריאל. ישראל, 2015.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן