Skip to content

צ'אבז ינותח שוב להוצאת גידול סרטני מגופו

מחלת הסרטן של נשיא ונצואלה עלולה ליצור חלל שלטוני שמפלגתו תתקשה למלא מאת גרשון גירון נשיא ונצואלה, הוגו צ'אבז, ידוע כאדם הנוטה לריכוזיות. האיש מעולם לא שיתף איש בסמכותו לקבל החלטות. עתה, ייתכן שלא תהיה לו ברירה: מחלת הסרטן שלו תיאלץ אותו למנות לו מחליף. ההודעה שפרסם צ'אבז לאחרונה, לפיה בקרוב ייצא לאישפוז בקובה ובמהלכו […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מחלת הסרטן של נשיא ונצואלה עלולה ליצור חלל שלטוני שמפלגתו תתקשה למלא

מאת גרשון גירון

נחוש להיאבק
נחוש להיאבק

נשיא ונצואלה, הוגו צ'אבז, ידוע כאדם הנוטה לריכוזיות. האיש מעולם לא שיתף איש בסמכותו לקבל החלטות. עתה, ייתכן שלא תהיה לו ברירה: מחלת הסרטן שלו תיאלץ אותו למנות לו מחליף.

ההודעה שפרסם צ'אבז לאחרונה, לפיה בקרוב ייצא לאישפוז בקובה ובמהלכו יעבור ניתוח להסרת גידול סרטני מגופו, לא היתה יכולה לבוא בעיתוי גרוע יותר. האיש, המנסה להנהיג בארצו מה שהוא מכנה "סוציאליזם של המאה ה-21", עומד בפני מערכת בחירות קשה במיוחד. אם הוא לא יוכל להשתתף בה, או אם ינצח ויאבד אחר כך את יכולתו הגופנית לשלוט, עלול להיווצר חלל שלטוני שמחנהו יתקשה למלא.

צ'אבז בן ה-57 מנסה, מכל מקום, לשמור על אופטימיות. ביום רביעי צייץ בטוויטר שלו את המשפט "אני מבטיח שאאבק ללא הרף על חיי".

צ'אבז לא נקב בשם מי שעשוי להחליפו במהלך היעדרות שלדברי מומחים לסרטן עלולה להתארך לשבועות, אם יהיה עליו לעבור טיפול בהקרנות, כפי שהוא עצמו ציין. הוא דיווח כי אותם הרופאים שהסירו ביוני מאגן ירכיו גידול שגודלו ככדור בייסבול ינתחו אותו שוב. הוא הכחיש שמועות לפיהן הסרטן התפשט בגופו, אבל אמר שרופאיו אינם יודעים עם הגרורה הקטנה שהתגלתה בסוף השבוע היא ממאירה או לא.

צ'אבז אמור לצאת לטיפול בקובה ביום שישי או בשבת.

4 Comments

  1. עמי שחר
    24 בפברואר 2012 @ 18:31

    אני מקווה שמישהו יחמול על הסרטן האומלל ויוציא את ה-צ'אבז מתוכו
    יש גבול לסבל – צער בעלי חיים

  2. גרשון גירון
    23 בפברואר 2012 @ 15:46

    ואני דווקא די מסמפט את הבריון הדרון אמריקני. בוודאי בהשוואה לבריונים הארגנטינאים שמלפני דור. סוג של "גבר."

    • ג'נין וולף
      23 בפברואר 2012 @ 19:25

      זה בערך כמו שחברים שלי בחו"ל חושבים שביבי אחלה גבר.

  3. ג'נין וולף
    23 בפברואר 2012 @ 15:37

    פחות דיקטטור אחד בעולם. מאחלת לו שיפגוש בקרוב את חברו הטוב קדאפי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן