Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 16 במאי, 2016

הצלצול האמיתי, על המגרש, אימת המתים המהלכים 2, אימת המתים המהלכים: הטוק שאו, עדיין אהובים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

15:00 הצלצול האמיתי, ערוץ הילדים 

תחרות הכיתות החדשה בהנחייתם של דנה פרידר ועודד פז. במסגרת התכנית החדשה יתחרו 12 כיתות מרחבי הארץ על הפרס הנחשק – טיסה לחו"ל עם כל הכיתה. במסגרת התחרות יפגשו תלמידי כיתות ד'-ז' ויתחרו ביניהם במשימות הדורשות ידע כללי, שיתוף פעולה, זריזות, ספורטיביות ועוד. התכנית תדמה בית ספר ומשימותיה יהיו ברוח השיעורים – מדעים, ספורט, טבע, מוזיקה בוחן פתע והפסקת 10.

19:20 על המגרש | Hit The Floor, ערוץ MTV 

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 06 באפריל, 2016, בשעה 20:45 בערוץ Hot3

21:00 אימת המתים המהלכים 2 | Fear the Walking Dead 2, ערוץ AMC 

העונה השנייה כוללת 15 פרקים והיא תחולק לשני מקטעים. חלק א' יכלול 7 פרקים וחלק ב' ישודר בישראל בצמוד לשידור בארה"ב. בנוסף, הוכרז כי הסדרה תחודש לעונה שלישית. ספוילר – העונה השנייה מתחילה עם השורדים מן העונה הראשונה, המנסים למצוא מפלט ביאכטה אביגיל המפליגה ללב האוקיינוס. על הסיפון: מדיסון קלרק (קים דיקנס), בנה ניק (פרנק דילאן), בתה אליסיה (אליסה דיבנם קארי), החבר שלה טרוויס מנאהו (קליף קורטיס) ובנו כריס (לורנצו ג'ימס הנרי), ויקטור סטרנד (קולמן דומינגו) הוא הבעלים של היאכטה אביגיל. דניאל סאלצר (רובן בלדס) השקט והאכזרי ובתו אופליה (מרסדס מאסון), מצטרפים גם הם להפלגת האימה. הקבוצה על סיפון איננה מודעת להיקף והמשמעות של האפוקליפסה הסובבת אותם, הם מניחים שיש עדיין סיכוי כי חלק כלשהו בעיר, במדינה, או אפילו בעולם שטרם הושפע מהזיהום. תוך כדי, מבצע 'קובלט' של צבא ארה"ב מתרחב. הצבא מפציץ את חופה המערבי של ארה"ב במטרה לטהר את האפוקליפסה, אך התוצאה היא זומבים שזורמים לכיוון הים.

22:00 אימת המתים המהלכים: הטוק שאו | Talking Dead, ערוץ AMC 

סדרה חדשה בהנחיית כריס הרדוויק, המארחת את חברי הקאסט של הסדרה, מפיקים, במאים, מעריצים וסלבריטאים שונים. בכל שבוע, המתארחים באולפן משוחחים על מה שהיה בפרק שזה עתה הוקרן, מציגים קטעי מאחורי הקלעים בלעדיים, ומנתחים את עלילת הפרק האחרון תוך שיתוף הקהל דרך רשתות חברתיות. הרדוויק מתאר את הסדרה כתרפיה למעריצים לעכל את אימת הזומבים והאפוקליפסה, ומבקרי הטלוויזיה בארה"ב תיארו אותה כסדרה הנותנת במה ומנהלת את השיח באופן המוצלח ביותר מול הצופים. הסדרה הייתה מועמדת לפרס האמי ב-2015 עבור התוכנית האינטראקטיבית הטובה ביותר. ציון איי.אם.די.בי.: 7.5/10

22:00 עדיין אהובים | Still Loved, ערוץ 8 

מידי יום מתרחשות כ-7,000 לידות שקטות. לידות בהן נולד תינוק ללא רוח חיים. הסרט מביא את האנשים מאחורי האירועים ואל המסע המטלטל שהם עוברים מרגע לידת העובר המת. הסרט עוקב אחר 7 משפחות שהתמודדו עם לידה שכזו וחושף אותנו בפני התחושות והרגשות המלוות משפחות שונות. ארה"ב, 2015.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן