Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (15.5)

חמשת המוצרים החדשים שבדקנו כוללים פינצטות ייחודיות, נייר טואלט קטן ממדים ומוצרי אפייה חדשים. אלו הציונים שנתנו להם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מוצרי אפייה של ניקול הום מייד

חברת ניקול השיקה ליין של מוצרים חדשים המיועדים כולם לאפייה, והיא עושה זאת תחת השם "ניקול הום מייד". ליין המוצרים כולל מארז מסיבה המשלב מנג'טים וקיסמי לב תואמים; אריזות פופקורן אישיות; מעמד גבוה לעוגה; גביעי נייר גדולים לקאפקייקס, מאפינס ומאפה אישי; גביעי נייר מרובעים עם דופן מתקפלת לקאפקייקס, מאפינס ומאפה אישי; תבנית לב; תבנית אישית נפתחת לקאפקייקס, מאפינס ומאפה אישי; תבנית עגולה גבוהה עם דופן מתפרקת לנוחות הגשה וזילוף; תבנית נמוכה לפאי קיש וטארט; ומנג'טים. כל המוצרים מגיעים בשני סגנונות עיצוב – צבעוני וצעיר או שיקי ובוגר. אנו ניסינו את גביעי הנייר משני הסוגים, והם לשמחתנו עושים עבודה כפולה – הם גם משמשים בסיס טוב למאפים שלנו, וגם יפים מספיק כדי להגיש אותם כפי שהם.

17.9 שקלים לסטנד העוגה ולמארז, 9.9 שקלים לשאר המוצרים. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

צילום: דן לב

סנו soft של סנו

מאז השיקה החברה את נייר הטואלט הזה, הוא הפך למוצר הקבוע בבית שלנו. הסיבה לכך פשוטה מאוד: כל מארז מכיל 12 גלילים בלבד, שאורכם שווה ערך ל-36 גלילים. עבור החלל הקטן יחסית של חדר השירותים אצלנו, זה מוצר אידיאלי. מה עוד שהנייר עצמו רך מספיק כדי להיות נעים. יש אמנם איכותיים ממנו אך גם הרבה פחות טובים ממנו. כך גם המחיר, אך עבור חלק לא מבוטל מהצרכנים המחפשים מוצרים שתופים פחות נפח, זה שווה את המחיר.

24.9-34.9 שקלים ל-12 יחידות. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: מוטי פישביין

מוצרי טיפוח ממותגי ליגת האלופות של אדידס

החברה מנסה לגרום לנערים וגברים נוספים לרכוש את מוצרי הטיפוח שלה, בכך שהיא ממתגת אותם עם לוגו התחרות UEFA Champions League. מדובר באפטר שייב, ספריי גוף ודאודורנט סטיק, שהושקו לרגל משחק הגמר של ליגת אופ"א לאלופות. למוצרים יש ריח טוב, גם אם לא שונה מהותית מזה של מוצרים קודמים; ובכל הקשור להשפעה שלהם, גם כאן הם זהים. כלומר, הדאודורנטים יספיקו להתמודד בהצלחה עם זיעה בעונת הקיץ, אלא אם כן אתם מתכננים פעילות מאומצת במיוחד; והאפטר שייב מספק מעט לחות והגנה לעור הפנים לאחר הגילוח.

29.9-59.9 שקלים. להשיג ברשתות הפארם ובחנויות פרטיות.

צילום: סטודיו coty

מטרנה BIG של מטרנה

תערובת זו מיועדת לבני שנתיים ומעלה, אשר נגמלו כבר משתייה של תחליפי חלב. כאשר מערבבים לפי ההנחיות 3 כפיות מדודות עם כוס מים, מקבלים משקה חלב עם פרוביוטיקה, ויטמינים ומינרלים, והכל בטעם של שוקו. הרעיון הוא לספק לילדים משקה שוקו אלטרנטיבי, עם ערכים תזונתיים יותר גבוהים. הרעיון טוב אבל במבחן המציאות, היו ילדים שהעדיפו לשתות את השוקו שהם מכירים, ולא התרגלו כל כך מהר להבדל בטעמים. גם עניין אבקת החלב שיש במוצר לא תמיד התקבלה בחיוב על ידי ההורים.

27-33 שקלים ל-450 גרם. להשיג ברשתות השיווק, רשתות הפארם וחנויות פרטיות.

צילום: יח"צ

פינצטות של טוויזרמן

ליין הפינצטות של המותג בישראל התרחב באחרונה עם שני מוצרים חדשים: הפינצטה הוורודה (Geranium Fashion Color) והפינצטה המלוכסנת. הראשונה היא מוצר ותיק בעולם שזכה בפרסים רבים ומגיע כעת לישראל; והשניה, אותה ניסינו, מגיעה במבנה דמוי צבת, החתוך באופן אלכסוני, ומכאן גם השם שלה. צורה זו מאפשרת בקלות יחסית לאחוז בשערות קצרות יחסית והמריטה נעשית בקלות, ישירות מהשורש. שתיהן עשויות מתכת אל-חלד וניתנות לשטיפה במים ואלכוהול לחיטוי.

60 שקלים למלוכסנת, 150 שקלים לוורודה. להשיג במרכזים מקצועיים, מכוני טיפוח ויופי ואצל קוסמטיקאיות מורשות.

צילום: אלון גונן

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן