Skip to content

ניצב משנה אילן מור לא יקודם לתפקיד נציג המשטרה בארה"ב

נצ"מ מור שהודה והורשע בעבר בהטרדה מינית של שתי שוטרות, קודם על ידי המפכ"ל. לאחרונה ניפגש עם רנ"צ אלשיך וביקש להסיר את מועמדותו בשל סיבות משפחתיות רפואיות. אלשיך בקשו להישאר בשורות המשטרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ניצב משנה אילן מור שהורשע בעבר והודה בהטרדה מינית של שתי שוטרות, הודיע היום (רביעי) למפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך כי לא יוכל להתמנות לנציג המשטרה בארצות הברית מסיבות אישיות. מור נפגש לשיחה אישית עם מפכ״ל המשטרה והעלה את בקשתו שלא להתמנות לנציג משטרת ישראל בארצות הברית וזאת מסיבות משפחתיות רפואיות. רנ״צ רוני אלשיך הביע את הערכתו הרבה לקצין אולם לנוכח בקשתו נעתר לביטול המינוי. עם זאת ביקש המפכ״ל מהקצין להמשיך בשירותו במשטרה.

רנ"צ אלשיך - צילום דוברות משטרת ישראל, נצ"מ מור - צילום מסך
רנ"צ אלשיך - צילום דוברות משטרת ישראל, נצ"מ מור - צילום מסך

נצ"מ מור, לשעבר ראש מחלקת תנועה הועמד לדין משמעתי בספטמבר 2013 והורשע בשני סעיפי אישום של הטרדה מינית של שתי פקודות זוטרות ששירתו תחתיו. הוא נחקר תחילה במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), ולאחר שהגיע עמם להסדר טיעון והודה במיוחס לו – התיק הועבר לטיפול בית הדין המשמעתי של משטרת ישראל, שם נקבע שלא להדיחו והסתפקו בנזיפה חמורה וקנס בסך 4,000 שקלים. קידומו של מור למרות הרשעתו גררה ביקורת נוקבת כלפי אלשיך. יתרה מכך, מעבר לכך שהמפכ"ל הודיע כי יקדם ניצב-משנה שהודה כי הטריד מינית שתי פקודות שלו. והורשע במסגרת בעבירת התנהגות שאינה הולמת שוטר, הרי שלתפקיד נציג משטרת ישראל ממונים בדרך כלל רק שוטרים בדרגת תת-ניצב, אולם מור מונה לתפקיד על אף שדרגתו נצ"מ בלבד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן