Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 24 ביוני, 2016

אי ג'יי והעיר הגדולה, שקרניות קטנות 7, OCD ואני, פיקסלים, סוויטה צרפתית, שם קוד מ.ל.א.ך.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:30 אי ג'יי והעיר הגדולה | EJ NYC, ערוץ !E 

המותג #ריץ' קידס מבוורלי הילס מתרחב עם סדרת בת חדשה, נוצצת וניו יורקית, על חייהם מלאי הזוהר של היורשים העשירים: אי ג'יי ג'ונסון (הבן של הכדורסלן, מג'יק ג'ונסון) ופמלייתו, הכוללת את אחותו אליסה ג'ונסון, סמריה סמית' (בתו של הזמר אל אל קול ג'יי), האחיות ליריק מק'הנרי ומאיה מק'הנרי שהיו קרובות לאי ג'יי ואליסה מילדות, אלכס מונטי – חבר מימי בית הספר התיכון וחברים חדשים נוספים.

18:00 שקרניות קטנות 7 | Pretty Little Liars 7, ערוץ Hot3 

דרמת הקאלט של רשת הכבלים ABC Family וחברת Warner Bros, חוזרת לעונה שביעית. ספוילר – חבורת השקרניות נאלצת להתאחד שוב כדי למצוא תשובות לתעלומות שנותרו ולהביס יחד את A האולטימטיבית – הפעם לתמיד.

21:30 OCD ואני OCD And Me, ערוץ הבריאות 

מהי הפרעה טורדנית כפייתית? התופעה מוכרת בתרבות הפופולרית, אך רבים לא יודעים שמדובר בהפרעת קשה המשפיעה על רבים וגורמת למצוקה. דרך סיפורים אישיים של המתמודדים עם ההפרעה נלמד להכיר את החיים בצילה.

22:00 פיקסלים | Pixels, ערוץ Hot גולד + ערוץ Yes2 

קומדיית אקשן. לאחר שחייזרים מפרשים בטעות סרטונים של משחקי וידיאו ישנים כהכרזת מלחמה, הם תוקפים את כדור הארץ בצורת משחקי וידיאו. כדי לעצור אותם מגייס הנשיא את מי שהיו בשנות השמונים אלופי משחקי הארקייד. שחקנים: אדם סנדלר, קווין ג'יימס, מישל מונאהן, פיטר דינקלג'. במאי: כריס קולומבוס ("הארי פוטר ואבן החכמים"). ארה"ב, 2015. הסרט אכן מזכיר את משחקי המחשב של פעם, אך לא שווה את האסימון או את הצפייה. ציון: 

22:00 סוויטה צרפתית | Suite Francaise, ערוץ Yes1 

60 שנה אחרי מותה של הסופרת ארין נמירובסקי במחנות הריכוז אושוויץ, מוצאת בתה את כתב היד האחרון של אמה ואוזרת אומץ לקרוא אותו. היא מגלה סיפור מדהים על אהבה בלתי אפשרית בצל המלחמה. אותו ספר שמעולם לא הושלם יצא ב-2004 לאור ונהפך לרב מכר בינלאומי, שעובד לסרט זה. דרמה רומנטית. סיפור אהבתם הבלתי אפשרית של אישה נשואה מכפר צרפתי קטן, המחכה לבעלה שישוב מהמלחמה, לבין קצין גרמני שפלוגתו משתלטת על הכפר שבו היא חיה, עם חמותה הקרירה. לאט לאט השניים מתקרבים ונשאבים לרומן מורכב ומסוכן עד מאד בצל המלחמה. שחקנים: מישל וויליאמס, מתיאס שונארטס, קריסטין סקוט-תומאס. במאי: סול דיב ("הדוכסית"). אנגליה / צרפת, 2014. הסרט מכיל כמה סצנות על גבול הקיטש, אבל ההופעה יוצאת הדופן של השחקנים ובראשם מישל וויליאמס, שומרת על האיכויות הדרמטיות. ציון: 

22:00 שם קוד מ.ל.א.ך. .The Man From U.N.C.L.E, ערוץ Yes4 

רימייק לסדרת טלוויזיה שנוצרה על ידי איאן פלמינג – יוצר וכותב ג'יימס בונד. תחילת שנות ה-60, המלחמה הקרה מתרחשת, שני סוכנים: אמריקני ורוסי, נאלצים לשים בצד את השנאה והחשדנות ולצאת למשימה משותפת במטרה לעצור ארגון פשע מסתורי הנחוש לשנות את מערך הכוחות של העולם בעזרת החדרת נשק גרעיני והאצת פיתוח הטכנולוגיה שלו. הסיכוי היחיד שלהם להצליח במשימה היא בתו של מדען גרמני, שלו הידע והיכולת לחדור אל ארגון הפשע המדובר. שחקנים: הנרי קוויל, ארמי האמר, אליסיה ויקנדר. במאי: גאי ריצ'י ("שרלוק הולמס", "סנאץ'"). ארה"ב, 2015. הבמאי גיא ריצ'י רקח תמהיל חלקלק והיפר מסוגנן של פעולה וקומדיה, המפתה את הצופה להמשיך לצפות מכוח הוויזואליות המרשימה. כיף של סרט. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן