Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 25 ביוני, 2016

קומבה, ספת הליהוק, בגידה מסוכנת, חוגגים 90 למל ברוקס, בנות ואימהות (גרסת הסלבס), הקריאה, מחשבות פליליות: חוצה גבולות, ילדי דור ה-Y, בן זקן, בולווארד, צרות עם גברים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

08:25 קומבה Khumba, ערוץ Hot פאן 

סרט אנימציה קומי. קומבה הוא זברה יוצאת דופן, שנולד עם פסים רק על חצי גופו. כאשר בצורת חמורה פוקדת את האזור שבו חיות הזברות, העדר שלו – המלא באמונות תפלות, מחליט להאשים את קומבה באחריות לבצורת. קומבה הצעיר והאמיץ עוזב את ביתו ויוצא למסע בחיפוש אחר אגם המים הקסום, שבו לפי האגדה קיבלו הזברות לראשונה את הפסים שלהם. בדרך להשגת הפסים שחסרים לו, קומבה נקלע לשלל הרפתקאות ופוגש דמויות משעשעות, בהן נקבת גנו חצופה ויען ראוותן שעסוק בעיקר בעצמו. בימוי: אנתוני סילברסטון. דרום אפריקה, 2013. הנפשה יפהפייה, אך העלילה חלשה והדיאלוגים גרועים במיוחד. ציון: 

13:15 ספת הליהוק | Casting Couch, ערוץ Hot פאן 

קומדיה סקסית אודות שישה גברברים צעירים, חנונים נואשים שמשתוקקים להיפגש עם בחורות, למרות שלא כל כך מצליח להם בכל מה שנוגע ליחסים עם בנות המין היפה. החבורה המתוסכלת מעלה רעיון מבריק כיצד לשפר את המצב – להזמין בחורות למבחני ליהוק לסרט פיקטיבי שהם אמורים לצלם. וכך, מתחילות להגיע לאודישנים שלהם עשרות בחורות צעירות ויפהפיות, שכל אחת מהן מוכנה ללכת רחוק יותר מהשנייה על מנת לעבור את האודישן ולשחק בסרט. שחקנים: ג'ייסון לוקהארט, ג'סטין סמית,ג'סיקה רוז, מישל פירס, קיילה קולינס. בימוי: ג'ייסון לוקהארט. ארה"ב, 2013.

14:40 בגידה מסוכנת | Her Infidelity, ערוץ Hot דרמה 

דרמת מתח שמראה כי לבגידה חד פעמית יכולות להיות תוצאות הרסניות. לילי הלמס היא אישה יפה ומתוסכלת שחשה כי בעלה משקיע את כל זמנו בעבודה ומזניח את נישואיו. בסערת יצרים היא נופלת בין זרועותיו של גרייסון קנדל, מורה צעיר, חתיך ומסתורי בבית הספר של הבן שלה. לאחר בילוי סוער של לילה אחד במלון, לילי מגלה כי גרייסון הופך אובססיבי כלפיה וגם חושף סודות אפלים מהעבר. בעוד היא מנסה להסתיר את בגידתה מבעלה, שבינתיים הבטיח לה כי אינו מנהל רומן ושמעתה הוא יבלה יותר זמן איתה, לילי נאבקת כדי למנוע מגרייסון להמשיך להטריד אותה ולאיים על נישואיה. שחקנים: רייצ'ל האנטר, קלייטון צ'יטי, ליין אדוארדס, מירנדה פריג'ון, בוורלי אליוט. בימוי:כריסטי וויל. קנדה, 2015.

15:25 חוגגים 90 למל ברוקס, ערוץ Yes2 

ממציאי סוגת הפרודיה ההוליוודית; היה הראשון שהציג בדיחת פלוצים בסרט; הצליח להפוך אפילו ראיית חשבון למצחיקה; אחד היחידים שזכה ב-EGOT (זכייה בפרסי האוסקר, טוני, גראמי ואמי); יש לו שלושה סרטים בין 15 הקומדיות הטובות ביותר ברשימה של מכון הסרטים האמריקני, יותר מכל במאי אחר. לקראת יום הולדתו העגול של מל ברוקס, אחד מענקי הקומדיה האמריקנית, שחל ב-28 ביוני, יקדיש הערוץ לכמה מהידועים והטובים שבסרטיו. בין היתר סרטו הראשון: "המפיקים"; פרודיית המערבונים: "אוכפים לוהטים"; הטייק על סרטי אימה: "פרנקנשיין הצעיר"; והתשובה המוחצת לסרטי מלחמת הכוכבים: "שיגעון בחלל". כמו כן, תשודר קומדיית הריגול: "שחק אותה סמארט", המבוססת על סדרת הטלוויזיה המהפכנית שיצר ברוקס בשנות ה-60.

16:00 בנות ואימהות (גרסת הסלבס) | The Mother/Daughter Experiment: Celebrity Edition, ערוץ לייפטיים 

סדרת ריאליטי ניסיונית. שישה זוגות של בנות ואימהות מפורסמות משתכנות יחד בוילה ענקית, לתקופה של 8 שבועות ועוברות טיפול זוגי, המנוהלת על ידי ד"ר דבי מגידס, פסיכולוגית מוסמכת וסלב בעצמה. היא מנחה אותן כיצד להתקרב אחת אל השנייה, מלווה אותן באמצעות גישור על משקעים ופערים ותומכת כשפצצות רגשיות מוטלות בפומבי מעל ספת הפסיכולוגית. בין הטיפולים, האימהות והבנות מכבסות את הכביסה המלוכלכת שלהן מול המצלמות, ומייצרות לעצמן כתמים חדשים שיהיה קשה להסיר – בינן לבין עצמן ובינן לבין דיירות הווילה האחרות.

16:30 הקריאה The Calling, ערוץ Hot אקשן 

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 26 באפריל, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes4

21:00 מחשבות פליליות: חוצה גבולות | Criminal Minds: Beyond Borders, ערוץ Hot זון 

סדרת בת חדשה מבית "מחשבות פליליות". במאי האחרון הודיעה CBS, כי תחדש את הסדרה לעונה נוספת. מאחורי הסדרה המבטיחה, שעוסקת ביחידת סוכנים מיוחדים הפותרים תעלומות מעבר לים, עומד גארי סיניס ("פורסט גאמפ", "CSI: ניו יורק"), שמפיק את הסדרה וגם מככב בתפקיד הראשי. עוד חתומים על הסדרה – היוצרת אריקה מסר ("מחשבות פליליות", "האו.סי."), והמפיקים מארק גורדון ("מחשבות פליליות", "האנטומיה של גריי"), ניק פפר ("קוונטיקו") ואדם גלאס ("על טבעי"). ג'ק גארט (סיניס) ויחידת החקירות הבינלאומית הם המחלקה המובחרת של ה-FBI, שמטפלת במקרים בהם אזרחים אמריקניים נופלים קורבן לפשעים – או מואשמים על לא עוול בכפם – מחוץ לגבולות ארה"ב. על הצוות המוכשר נמנים סוכן המבצעים מאט סימונס (דניאל הני, "6 גיבורים"), גורו הטכנולוגיה ראס מונטי מונטגומרי (טיילר ג'יימס וויליאמס, "כולם שונאים את כריס"), האנתרופולוגית קלרה סגר (אלנה דה לה גארזה, "חוק וסדר", "CSI: מיאמי") והפרמדיקית מיי ג'ארוויס (אנני פונקה, "המתמחה"). ציון איי.אם.די.בי.: 5.8/10, עגבניות רקובות: 20%/100%, מטה-קריטיק: 28/100

21:05 ילדי דור ה-Yי | Millennials, ערוץ Yes דוקו 

בפתחו של המילניום, הבמאי ריק סטיבנסון התחיל לראיין ילדים בסיאטל בה הוא מתגורר. כל הילדים התגוררו באותו קילומטר מרובע. הוא שאל אותם על תפיסתם את העולם שסביבם ואת מקומם בו. מדי שנה הוא חזר אל אותם הילדים, תוך שהוא חוזה בשינוי שעובר עליהם מתמימות הילדוּת, דרך סערות גיל ההתבגרות ועד שהם נהפכים למבוגרים צעירים. 14 שנים ו-4,000 שעות מצולמות מאוחר יותר, מקבלים פסיפס מרתק ומרגש. שישה פרקים בני 50 דקות, ארה"ב, 2015.

22:00 בן זקן | Ben Zaken, ערוץ הקולנוע הישראלי 

דרמת הביכורים של אפרת כורם, המספרת על שלומי בן זקן (אלירז שדה), אב חד הורי שמגדל את רוחי, בתו היחידה בת ה-11 בבית אמו באשקלון. שלומי נאבק בעצמו ובסביבתו כדי לשמור את בתו בחזקתו אך גם מכיר בחוסר היכולת שלו לתפקד כאב ולהעניק לבתו היחידה הזדמנות וחיים טובים יותר, כמו שהיה רוצה לעצמו. האם יצליח לשחרר את בתו, ולהעניק לה חסד לו הוא לא זכה מעולם?

22:00 בולווארד Boulevard, ערוץ Yes3 

רובין וויליאמס (בהופעתו האחרונה) מגלם גבר נשוי בשנות ה-60 לחייו, אשר בעקבות מחלת אביו הקשוח מוצא את האומץ להתמודד עם רגשות ומחשבות אותם הדחיק כל חייו. במהלך נסיעה בשדרה מפוקפקת הוא עוצר ליד נער רחוב צעיר כדי לבקש הכוונה, אך כשזה נכנס למכוניתו הוא ממשיך איתו למלונית סמוכה. למרות שהוא אינו שוכב עם הנער, הוא מפתח כלפיו אובססיה שהולכת וגוברת, ומנסה להצילו מחיי הרחוב. במקביל הוא מנסה, ללא הצלחה, להסתיר את השינוי מאשתו ומחברו הטוב. שחקנים נוספים:בוב אודנקירק, קאתי בייקר. במאית: דיטו מנטל ("אמפייר סטייט"). ארה"ב, 2015. וויליאמס משחק מצוין, אך הסרט ארוך, נמשך ובסופו של דבר, מאבד עניין. ציון: 

22:00 צרות עם גברים | Man Trouble, ערוץ לייפטיים 

ג'ואן (אלן בארקין) היא בחורה פחדנית כל כך שהיא משיגה לעצמה כלב שמירה גדול ותוקפני שיגן עליה מכל רע. היא זקוקה למישהו שיאלף אותו ולכן פונה להארי (ג'ק ניקולסון), מאמן כלבים נחשב ורודף שמלות מקצועי וחלקלק. הארי מתחיל להרגיש משהו כלפי הבחורה המפוחדת הזאת, ויעשה הכל כדי שהיא תיפול בזרועותיו. בימוי: בוב רפלסון ("הדוור תמיד מצלצל פעמיים"). ארה"ב, 1992. הרעיון חמוד, אך הביצוע גרוע, בלי הומור ובימוי כושל. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן