Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 05 ביולי, 2016

דרום אפריקה באקסטרים, תרופות מזויפות וקטלניות, גוף, נשים קטנות: אטלנטה, ציידי המכוניות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

18:00 דרום אפריקה באקסטרים Extreme Frontiers: South Africa, ערוץ הטיולים 

צ'רלי בורמן – הרפתקן, חובב אופנועים ומחבר רבי מכר – יוצא למסע אפי על אופנוע ברחבי דרום אפריקה. בורמן יסייר בנתיב מעגלי שתחילתו וסופו בקייפטאון. במהלך המסע ייחשף ליופייה הנדיר של דרום אפריקה וייקח חלק בפעילויות אקסטרים כגון: צלילה בכלוב עם כרישים לבנים, פיצוץ דינמיט במכרה זהב, מעקב אחר אריה וחיפוש אחר היהלום המושלם על קרקעית האוקיינוס.

22:00 תרופות מזויפות וקטלניות | Lethal Fake Medicine, ערוץ 8 

תרופות מזויפות גורמות למותם של למעלה מחצי מיליון בני אדם מדי שנה. תעשיית זיוף התרופות הפכה לעסק עברייני בינלאומי ריווחי שהינו כמעט בלתי ניתן לשליטה. בכך, תרופות מזויפות הופכות לאיום ממשי עבור הציבור כולו. לססיליה פנט, קצינת מודיעין באינטרפול, יש משימה: היא עובדת מסביב לשעון עם עמיתיה ברחבי העולם במטרה לשנות את המצב הקיים. הסרט מספק הצצה מרתקת אל הפעולות המתבצעות מדי שנה ברחבי העולם במטרה לשלוט, ולו במעט, בתעשייה העבריינית המשגשגת. דרך ראיונות עם קורבנות תעשיית זיוף התרופות ומבט מבפנים על הפעולות הנעשות במטרה להילחם בתעשייה זו, ניתן להבין כי מדובר באיום שהפתרון לו נראה רחוק. דנמרק, 2016.

22:00 גוף Body Cialo, ערוץ Yes3 

זוכת פרס הבימוי בפסטיבל ברלין, הסובבת סביב שלוש דמויות שמתמודדות עם אובדן ובדידות – חוקר מקרי מוות ציני ואלכוהוליסט שכבר בקושי יכול להבחין מי חי ומי לא; בתו האנורקסית, שמאז מותה הטרגי של אמה אפילו לא מנסה להסתיר את המחלה; והמטפלת שלה, שמגלה פתאום בעצמה יכולת לתקשר עם המתים. שחקנים: ג'אנוש גאג'וש, מיה אוסטשבסקה. במאית: מלגוז’טה שומובסקה ("ראיון אינטימי"). פולין, 2015. מבט אל נפש האדם דרך עדשה ותסריט של קומדיה שחורה. ציון: 

22:45 נשים קטנות: אטלנטה | Little Women: Atlanta, ערוץ לייפטיים 

ספין אוף לתכנית המצליחה "נשים קטנות: .L.A". הסדרה החדשה עוקבת אחרי קבוצה חדשה של נשים קטנות ותוססות באטלנטה. הגורל המשותף מחבר את 6 הנשים יחד אל מול שאר העולם, והן יודעות בדיוק איך לתמוך אחת בשניה דרך אתגרי היומיום. אבל חוץ מחברות טובה, יש ביניהן גם לא מעט כסאחים ומלחמות אגו שמתפוצצות לפעמים אפילו במכות.

22:50 ציידי המכוניות Car Hunters, ערוץ ההיסטוריה 

סדרה חדשה המלווה חובבי מכוניות להוטים, הדולקים בנרות אחר רכב חלומותיהם. בכל פרק הציידים בוחנים שלוש מכוניות ייחודיות ולוקחים כל אחת מהן למבחן מוטורי מאתגר, על-מנת לבחון את ביצועיה על הכביש, כשבסופו של דבר על הצייד לבחור ברכב אחד בלבד. החיפוש אחר רכב החלומות – מפורד מוסטנג ועד דודג' דארט, לוקח את המשתתפים לביקורים במגרשי מכוניות, מוסכים ועסקים מיוחדים לשחזורי כלי רכב (בסגנון הסדרה "ענתיקות על הדרך"). תוך כדי-כך, זוכים הצופים להצצה על כלי רכב נדירים ביותר, ואף לומדים על ההיסטוריה והמפרט הייחודי של מכוניות הוינטאג' הללו.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן