Skip to content

מצביעי ליכוד לנתניהו: קיים את משנת ז'בוטינסקי. תן לנו את חמשת המ"מים

לראשונה מאז פרוץ המחאה, מצביעי ליכוד מתכננים צעדת מחאה בת ארבעה ימים, מבת ים לבית ראש הממשלה. יריית הפתיחה ביום ראשון הקרוב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לראשונה מאז פרוץ המחאה, מצביעי ליכוד מתכננים צעדת מחאה בת ארבעה ימים, מבת ים לבית ראש הממשלה. יריית הפתיחה ביום ראשון הקרוב. פעילי מחאה יכולים להצטרף, אבל בלי סמלים שמזוהים עם השמאל, כי: "אנחנו אנשי ליכוד בנשמה. כל מחאת הקיץ הרגשנו לא הכי נוח עם סמלים שזוהו עם השמאל. אבל זהו. הגיע הזמן שהליכוד יחזור הביתה. לעם"

מאת אליק מאור

מאוכזבי הליכוד (צילום: אליק מאור)
נאוה זקין, משה כהן ותמיר חג'ג', מאוכזבי הליכוד (צילום: אליק מאור)

מאות מאוכזבי ליכוד דורשים מממשלת הימין את חמשת המ"מים על פי משנתו של ז'בוטינסקי. ביום ראשון הקרוב מתכננים המאוכזבים להתחיל בצעדה בת ארבעה ימים לירושלים. לדבריהם: "נגיע עד בית ראש הממשלה שלנו ונקרא לו לעמוד בהבטחות הליכוד לעם ולדרוש את חמשת המ"מים שהם: מלבוש, מעון, מורה, מרפא, מזון".

מארגני המחאה, אנשי ליכוד, תמיר חג'ג', משה כהן, נאווה לוי-זקין ואיציק אמסלם, טוענים כי התאכזבו קשות מהתנהלות בנימין נתניהו וממשלת הליכוד בקדנציה האחרונה. "אני מצביע ליכוד מהבית. כל המשפחה שלנו זה ליכוד", אומר חג'ג', "נמאס לנו מהקומבינות של מפלגת הבית שלנו".

נכון להיום נרשמו כבר כחמש מאות איש לדף האירוע שפתחו המארגנים בפייסבוק. את תחילת מסע המחאה הם מתכננים לפתוח מאזור מאהל המחאה בת ים ומשם ינועו עד מאהל רחובות, שם יכנסו עצרת ראשונה,

למחרת היום, הם מתכוונים לנוע רגלית עד מודיעין, ולמחרת היום ינועו עד שער הגיא לחניון לילה. ביום הרביעי למסע הם מתכננים להגיע לירושלים ולהקים מאהל מול בית ראש הממשלה. לדבריהם, ישהו במאהל שמול בית ראש הממשלה עד יום ראשון, בו הם צפויים להתפזר.

– משה כהן, אנשי ליכוד נגד הליכוד?

"אנחנו לא פועלים נגד הליכוד, זה יותר אנשי ליכוד נגד נתניהו. אם לא תשנה את המדיניות ועדיפויות התקציב באופן דרסטי ומיידית, אנחנו עוזבים את הליכוד".

עוד נודע, כי פעילי שמאל שביקשו להצטרף למסע המחאה, התבקשו להגיע ללא סמלים ודגלים שמזוהים עם השמאל. את זה הסבירה זקין כך: "אנחנו אנשי ליכוד בנשמה. זהו מסע של מאוכזבי ליכוד. כל מחאת הקיץ הרגשנו לא הכי נוח עם סמלים שזוהו עם השמאל. אבל זהו. הגיע הזמן שהליכוד יחזור הביתה. לעם".

חג'ג': "נביא את מצביעי הליכוד לבית ראש הממשלה. שם הוא יקשיב לקולנו".

2 Comments

  1. חגי קמרט
    25 בפברואר 2012 @ 15:09

    איש איש והליכוד שלו
    ומעבר לזה ישנה אידיאולוגיה מחד גיסא והלכה למעשה מאידך גיסא, ולא תמיד יש חפיפה בין השתים.
    אז מי אשם?

  2. אזרח אחראי
    24 בפברואר 2012 @ 19:42

    ביבי לא כל כך שכח מה זה להיות ליכודניק. אזרח אחראי קורא את מצע המפלגה לפני שהוא מצביע לה ואז לא אמור להיות מאוכזב. ביבי הבטיח קפיטליזם חזירי בדיוק על פי מצע הליכוד וקיים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן