Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 14 ביולי, 2016

הגרדום, בחזרה לעתיד: הסיפור האמיתי, רוצח בחדר הסמוך
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 הגרדום | The Gallows, ערוץ Hot פאן 

מותחן אימה שהופק בתקציב זעום. יש דברים שפשוט אסור לגעת בהם – כך לפחות מגלים תלמידי החוג לדרמה בבית ספר תיכון בעיירה קטנה בנברסקה. הם מחליטים להקים לתחייה הצגה כושלת שהועלתה בבית ספרם לפני 20 שנה. אז, כשהעלו את המחזה לראשונה, השחקן הראשי מת בתאונה מוזרה ומפחידה על הבמה, בפני אולם מלא בקהל כולל הוריו המבוהלים. הרעיון של התלמידים הוא לכבד את התלמיד שמת ולציין 20 שנה לאירוע הטראגי. אולם במהרה הם מגלים לחרדתם שאסור היה להם לגעת במה שמת מזמן ואסור בשום אופן להעיר שדים רדומים מהעבר… שחקנים: ריס מישלר, פייפר בראון, ריאן שוס. בימוי: טראוויס קלאף, כריס לופינג. ארה"ב, 2015. עלילה קלושה, מבחינה ויזואלית קשה להבין מה קורה. התחתית של הסחלה בכל הקשור לסרטי אימה. ציון: 

22:00 בחזרה לעתיד: הסיפור האמיתי | Back in Time, ערוץ Yes דוקו 

מבט מבדר אל טרילוגיית הסרטים המיתולוגית – יוצריה, שחקניה, והשפעותיה על עולם הקולנוע בפרט ועל התרבות בכלל. הסרט, שצולם במשך למעלה משנתיים מציג חומרי ארכיון נדירים וראיונות מרתקים עם האנשים שיצרו את סידרת הסרטים המצליחה – מסטיבן ספילברג ועד רוברט זמקיס ובוב גייל, מכריסטופר לויד ועד מייקל ג'יי פוקס. בימוי: ג'ייסון ארון. 95 דקות, ארה"ב, 2015. הסרט חמוד, מלמד רבות אודות הפקת "בחזרה לעתיד", עם זאת די רפפיטטיבי וניתן היה לקצרו לכמחציתו. ציון: 

22:00 רוצח בחדר הסמוך | The Wrong Roommate, ערוץ לייפטיים 

דרמה מקורית מבית ערוץ Lifetime. בעוד היא מתאוששת מפרידה מארוסה, מרצת-קולג' צעירה באה לשמור על בית אחותה ועל האחיינית בת ה-17 שלה המתגוררת בו. מה שהיא לא יודעת זה שהאחיינית שלה איפשרה לאחד הידידים שלה להתגורר בזמן הזה בחדר האורחים. דברים הופכים להיות מורכבים כשהיא מבינה שהדייר המסתורי הזה שומר סודות אפלים מעברו. שחקנים: אריק רוברטס, ויויקה א. פוקס ("קיל ביל"), דומיניק סוויין, בריאנה צ'ומר סטאר. בימוי: דייויד ד'קוטאו. ארה"ב, 2015.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן