Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 17 ביולי, 2016

הכתובה, אתגר הנינג'ה, סודות משפחתיים, אנשי ההר 5, הסנדק, מחפשים את שוגרמן, משפחות אולימפיות, לבד 2, הרווק 20
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

01:20 הכתובה | Marriage Agreement, ערוץ הקולנוע הישראלי 

קומדיה. לאחר 20 שנות נישואין, אלימלך בורוזובסקי ואשתו שיפרה נדרשים לשקול מחדש את אהבתם, כאשר ארוסה של בתם, בחור דתי, מבקש מהם כי יציגו את 'הכתובה', של נישואיהם. עם: מאיר סוויסה. במאי: מנחם גולן. ישראל, 2008. עיבוד חלש מאוד ודל תקציב למחזה של אפרים קישון. מבזה את ההצגה המקורית. ציון: 

21:15 אתגר הנינג'ה American Ninja Warrior, ערוץ Yes אקשן 

תוכנית הבידור התחרותית והספורטיבית בה מאות מתחרים מנסים להשלים סדרת מכשולים ברמת קושי עולה ומתגברת, ולעלות לגמר הארצי, בתקווה להפוך ל'לוחם נינג'ה אמריקני'. השלבים השונים שחלקם מוגבלים בזמן, בוחנים את יכולותיהם, כוחם ומהירותם של המתחרים ורק מי שמשלים את השלבים הראשונים, עולה לשלבים המאוחרים והקשים, בהם יתמודדו על מליון דולר. בשתי העונות שנשדר ברצף בשידור יומי נראה מתחרים מכל תחומי החיים – לצד רופא שרירי, צעיר חובב פארקור, פעלולנית ורקדן, יש גם מדאליסטים אולימפיי, לוחם MMA ואפילו שחקן מהארלם גלובטרוטר. ציון איי.אם.די.בי.: 6.8/10

21:15 סודות משפחתיים | American Gothic, ערוץ Yes דרמה 

דרמת מתח ומסתורין חדשה בכיכובו של אנתוני סטאר ("באנשי"), המספרת את סיפורה של משפחה בוסטונית טיפוסית אשר מגלה לתדהמתה, מיד לאחר מות האב, שהוא היה קשור לסדרת רציחות שנמשכה עשרות שנים. כשסודות מן העבר ומן ההווה נחשפים, חשדם וחששם שאולי אחד מהם שיתף פעולה עם האב, גואה, הפרנויה מתפרצת, ומאיימת לפרק את המשפחה. וירג'ינה מדסן מגלמת את אם המשפחה מדלין. מאחורי הסדרה עומדים כמה מהשמות המוכרים בטלוויזיה, כמו קורין ברינקרהוף ("האישה הטובה", "ג'יין הבתולה") ודריל ופרנק ("האמריקנים", "בתוך הבועה"). ציון איי.אם.די.בי.: 6.4/10, עגבניות רקובות: 59%/100%, מטה-קריטיק: 51/100

21:45 אנשי ההר 5 | Mountain Men 5, ערוץ ההיסטוריה 

עונה חדשה לסדרה הסוחפת, שמלווה מקרוב ששה גברים שנטשו את הבלי העולם המודרני, ומנסים לשרוד בכוח תושייתם, נחישותם וכישורי הישרדותם באזורים הנידחים באמריקה. רחוקים מכל סממן של ציוויליזציה, גברים קשוחים אלו מסתמכים על האמצעים המסופקים בלעדית על-ידי סביבתם המיידית, כדי להשיג לעצמם ולבני משפחתם מזון, בגדים, ופרנסה. עם פתיחת העונה, ששת גיבורי הסדרה מנסים להתאושש מחורף קשה במיוחד שעבר עליהם.

22:00 הסנדק | The Godfather, ערוץ Yes3 

אחד מהסרטים הגדולים בכל הזמנים, זוכה שלושה פרסי אוסקר כולל הסרט הטוב ביותר, אודות משפחת קורליאונה המאפיונרית. מדורג במקום השני בדירוג של אתר ה-IMDB. שחקנים: מרלון ברנדו, אל פאצ'ינו, דיאן קיטון, רוברט דובאל. במאי: פרנסיס פורד קופולה. ארה"ב, 1972. אחת מן ההצלחות הגדולות של הוליווד, הן מבחינה קופתית והן מבחינה ביקורתית. הסרט נחשב לאבן דרך בתולדות הקולנוע. ציון: 

22:00 מחפשים את שוגרמן Searching for Sugar Man, ערוץ 8 

פרס האוסקר לסרט התיעודי הטוב ביותר 2013; פרס איגוד המפיקים האמריקני 2013; פרס השופטים וחביב הקהל בפסטיבל סאנדנס 2013; מקום ראשון – BAFTA Film Award 2013. סרטו של הבמאי מאליק בנדג'לול, על זמר אמריקני אלמוני שהפך לאליל בדרום אפריקה, נחשב כמת וכמה ממעריציו החליטו לצאת למסע בעקבותיו. בשנות ה-70' המוקדמות, סיקסטו רודריגז היה זמר ומלחין אמריקני שהפך לסמל והשראה דווקא בדרום אפריקה ולא באמריקה, עיר הולדתו. במהלך השנים החלו שמועות כי הוא התאבד אך כמה ממעריציו החליטו לחפש אחר האמת ולגלות מה עלה בגורלו. בריטניה, 2012. מותחן מבריק ובנוי היטב על אמן מוזיקה נשכח. ציון: 

22:00 משפחות אולימפיות | Gold Medal Families, ערוץ לייפטיים 

תכנית דוקו חדשה המלווה שלוש אתלטיות ושלושה אתלטים אמריקניים במסעם אל עבר פסגת הקריירה שלהם – השתתפות באולימפיאדת ריו 2016. הדרך אל הזהב היא מאבק רצוף אתגרים, כישלונות וכאב – פיזי ונפשי – את זה כולם יודעים. מה שידוע הרבה פחות הוא שמי שבדרך כלל נדרש להשקיע ולהקריב לא פחות מהספורטאי עצמו הם בני משפחותיהם. לא פעם, הופכת הקריירה הספורטיבית של האתלט למפעל החיים של כל בני הבית – כמויות הכסף, הזמן, הכוחות הנפשיים ותשומת הלב שנדרשים מהם הן אדירות. רבים מהם נדרשים לוויתורים כואבים בחיים האישיים והמקצועיים שלהם על מזבח חלום ההצלחה הספורטיבית של בן משפחתם.

22:20 לבד 2 | Alone 2, ערוץ ההיסטוריה 

הסדרה חוזרת. במהלך 13 פרקים, עשרה שורדים מיומנים נכנסים לבדם לאזור מבודד, בתנאי שטח קשים, בערבות הפרא של צפון אמריקה. הם מופרדים זה מזה ומתעדים את עצמם לאורך כל הדרך, כאשר המשימה הניצבת בפניהם היא אחת: להישאר בחיים! כל משתתף נמצא בשטח לבד לחלוטין, ללא אינטרקציה עם המשתתפים האחרים, ללא צוות צילום, במאי, מפיק או גימיקים שמזוהים עם ז'אנר סדרות ההישרדות – כך שאין שום מניפולציה או התערבות של ההפקה. לצורך הישרדותם המשתתפים יחפשו אחר מקור מים ומזון, הם יצודו, יבנו מחסה ארעי ויניסו טורפים מסוכנים, יתמודדו מול איתני הטבע ותנאי בידוד קיצוניים עם לחצים פסיכולוגיים קשים במיוחד. המתחרה שיצליח להחזיק מעמד פיזית ובעיקר מנטלית למשך תקופת הזמן הארוכה ביותר מובטח פרס כספי בשווי חצי מיליון דולר.

22:45 הרווק 20 | The Bachelor 20, ערוץ Yes דרמה

העונה ה- 20 של תוכנית הריאליטי. בן היגינס, איש המכירות המקסים, שהשתתף באחת מעונות "הרווקה" וחווה שברון לב כשנשלח הביתה ממש לקראת סופה, ינסה למצוא את האחת והיחידה שלו, אהבתו האמיתית, מבין 28 רווקות יפות, מוצלחות ודעתניות. בין הרווקות העונה: זוג תאומות, קוסמטיקאית, חוקרת הזדקנות, לוחמת לשעבר, שדרנית חדשות, שתי מתמטיקאיות וטיארה – המתוארת כחובבת תרנגולות, שאחרי הפרק הראשון הפכה כמובן לסנסציית אינטרנט.

 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן