Skip to content

עברייני רמלה מעדיפים תת מקלע מאולתר "קרלו"

אתמול בערב נלכד חשוד תושב רמלה כשברכבו נמצא הנשק המאולתר שנפוץ גם בקרב המחבלים בשטחים הכבושים. הבוקר, בעקבות החקירה שנפתחה אמש הגיעה המשטרה לביתם של שני חשודים נוספים וגם ברשותם נמצא תת מקלע קרלו עם מחסנית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

רמלה מסתמנת כעיר בה נשקים מאולתרים מסוג "קרלו", הם מצרך מבוקש בקרב עברייני העיר. היום (ראשון) בשעות הבוקר בוצע על ידי משטרת ישראל חיפוש באחד מהמתחמים בעיר על פי צו בית משפט בעקבות מידע מודיעיני אשר התקבל במשטרת ישראל. במהלך הפעילות הבחינו השוטרים כי חשודים משליכים שק מחלון הבית בתוך המתחם.

השק שהושלך (צילום: חטיבת דובר המשטרה)
השק שהושלך (צילום: חטיבת דובר המשטרה)
צילום: חטיבת דובר המשטרה
צילום: חטיבת דובר המשטרה

השוטרים לכדו את השק ובתוכו מצאו תיק ובתוכו תת מקלע מאולתר מסוג "קרלו" 9 מ"מ. בהמשך החיפוש בתוך הבית אותרה גם מחסנית לתת מקלע שנתפס.
2 חשודים תושבי רמלה, בשנות ה20 לחייהם ,נעצרו ונלקחו לחקירה. בהמשך היום הם יובאו לבית משפט לדיון בהארכת מעצרם.  מהמשטרה נמסר כי החקירה בנושא נמשכת.

אתמול בשעות הערב במהלך פעילות ממוקדת  של משטרת ישראל בעיר לוד הבחינו שוטרי בילוש ברכב חשוד ובתוכו נהג אשר התנהג בצורה מחשידה.
השוטרים ביקשו מהנהג לעצור לבדיקה. במהלך הבדיקה ברכבו של החשוד נמצא על ידי שוטרים תת מקלע מאולתר  מסוג "קרלו" 9 מ"מ עם מחסנית בתוכו. החשוד, תושב רמלה, בשנות ה20 לחייו, נעצר ונלקח לחקירה.  הוא יובא גם הוא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט.

תת מקלע קרלו ברכבו של החשוד (צילום: חטיבת דובר המשטרה)
תת מקלע קרלו ברכבו של החשוד (צילום: חטיבת דובר המשטרה)


error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן