Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 24 ביולי, 2016

וינר, לתפוס גנב, סרינה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 וִינֶר | Weiner, ערוץ Yes דוקו 

סרט התעודה האמריקני הטוב ביותר – פסטיבל סאנדנס 2016. פוליטיקאים רבים חזו בקריירה שלהם סוטה מהמסלול, אך רק מקרים מעטים שכאלה נלכדו בעדשת המצלמה בסרט כל כך שנון, דרמטי ומצחיק עד כאב. תוך גישה חסרת תקדים לאנתוני וינר, למשפחתו ולצוות הקמפיין שלו לראשות עיריית ניו-יורק, הסרט מתעד קריסה פוליטית בממדים אֶפּיִים. מה שמתחיל כחזרה בלתי-צפויה לחיים הפוליטיים של וינר לאחר ששימש כחבר בקונגרס האמריקני ופרש בעקבות שערוריית מין, מקבל תפנית מפתיעה בעיצומו של הקמפיין החדש: הוא מודה בהאשמות החדשות על סֶקְסְטִינג. כשהתקשורת עטה על השערורייה החדשה ועוקבת אחרי כל צעד שלו, וינר מנסה נואשות להמשיך ולחתור לתפקיד בו הוא חושק. גם עבודתה של אשתו, הוּמָה עבֶּדין, שמשמשת בתפקיד בכיר מאד בקמפיין של הילארי קלינטון לנשיאות, מסבכת עוד יותר את העניינים. האם הלחץ הגובר והסיקור מסביב לשעון ישימו קץ לאספירציות הפוליטיות של וינר? האם אשתו תמשיך לעמוד לצד בעלה הסורר למרות שזה עלול לסכן את הקמפיין של הילארי (מישהו אמר "האישה הטובה"?). סרט מרתק ופוקח עיניים על פארסה פוליטית לצד טרגדיה אישית, ועל תוצאותיו של היבריס. בימוי: ג'וש קריגמן, אליס סטיינברגוש קריגמן. 96 דקות, ארה"ב, 2016. הסרט משתמש בגישה חסרת תקדים באופן מרגש ואף מפתיע. ציון: 

22:00 לתפוס גנב To Catch A Thief, ערוץ Yes3 

הבמאי אלפרד היצ'קוק חוזר לשתף פעולה עם שניים מהשחקנים האהובים עליו – קרי גרנט וגרייס קלי, בסרט מתח קומי על גנבי יהלומים בריביירה הצרפתית. ארה"ב, 1955. סרט חביב וקליל, תוך משחק נהדר של גרנט וקלי. תענוג מתוק. ציון: 

22:00 סרינה | Serena, ערוץ 8 

הצצה אינטימית אל חייה של אלופת הטניס הבינלאומית, סרינה וויליאמס. החל מניצחונותיה בווימבלדון ובאליפות צרפת הפתוחה הסרט עוקב אחרי סרינה כשהיא מנסה לכבוש עוד ועוד פסגות חדשות. כמו כן, הסרט בוחן את הלחצים המופעלים על הספורטאית שממוקמת כטניסאית מספר אחת בעולם וכיצד היא בוחרת להתמודד איתם. ארה"ב, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן