Skip to content

"צבי הנינג'ה: יוצאים מהצללים": אפקטים מרהיבים ושובבות לילדים

"צבי הנינג'ה: יוצאים מהצללים" חביב, קליל ומהנה, וכמובן טוב מן הסרט הקודם בסדרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"צבי הנינג'ה: יוצאים מהצללים" הוא סרט כיפי ומשעשע לקטנטנים. בדיוק כמו קודמו, שיצא לאקרנים בשנת 2014, שובר קופות קיצי זה מזכיר כי בדיחות מיושנות וקטעי פעולה גדושים עדיין יכולים לספק לצופים חוויה אסקפיסטית ומלאת הומור.

"צבי הנינג'ה: יוצאים מהצללים": משעשעים ומסתדרים נהדר אחד עם השני

הסרט שבוים על ידי דייב גרין, אשר יצר את סרט הילדים האפאתי, "להציל את אקו" משנת 2014, מסתמך הפעם על יחסי הגומלין הידידותיים של הדמויות, ודואג כי הסיפור ינוע בקצב זריז. כבר מסצנת הפתיחה, קבוצת הצבים: המורכבת ממיכאלאנג'לו השובב (נואל פישר), ליאונרדו האצילי (פיט פלוזק), דונטלו חובב הגאדג'טים (ג'רמי הווארד) ורפאלו המרדן (אלן ריצ'סון) – עומדים אי שם מעל היציעים בעת משחק של הניו יורק ניקס. הם צעירים, חובבי פיצה ומנסים ליהנות מהמשחק, וזה מרענן לראות כיצד הם מסתדרים האחד עם השני באופן ידידותי ולבבי.

קטעי הפעולה מתחילים להתקדם כאשר שרדר (בריאן טי), הנבל המרושע מהסרט המקורי, מתכנן לברוח מהכלא. בעזרתו של מדען בשם בקסטר סטוקמן (טיילר פרי), מתכנן שרדר ליצור צבא של מוטציות שיילחם בצבים. הנסיינים הראשונים שלו הם רוק-סטדי (סטיבן פארלי) וביבופ (גארי אנתוני וויליאמס), שני בריונים אומללים ששמחים להתנדב לניסוי המדעי.

לאורך כל ההרפתקה החדשה, הצבים שומרים על תחושה של קלילות והומור, ומצטרף אליהם קצין הכליאה, המכונה קייסי ג'ונס (סטיבן אמל). אמל מוכר בזכות התפקיד הראשי שלו בסדרת הטלוויזיה "החץ", ואילו כאן הוא מספק תפקיד משנה איכותי – המאפשר לו ללעוג לעצמו ולדמותו. אמל הוא גיבור רציני בטלוויזיה, וכאן קורבן לכמה מתיחות באדיבות הצבים אוהבי השובבות.

ישנם כמה אלמנטים שלא כל כך עובדים כפי שהם אמורים להיות. כך למשל דמותו של קראנג, נבל חדש שמאחד כוחות עם שרדר, ניחן בשאיפות בין-כוכביות שלא זוכות להתייחסות גדולה בסרט. בנוסף, קטעי האקשן די ארוכים מן הנחוץ (יתכן כי המפיק – מייקל ביי, שידוע ביצירת קטעי פעולה גדולים מן החיים רצה להבליט זאת, כפי שעשה בסרטי "הרובוטריקים" בבימויו).

XXXXX

בקטע פעולה בתחילת הסרט, מיכאלאנג'לו מנסה נשק חדש וצועק: 'זה ענק' (דרך אגב, אין שום קשר בין הדיבוב בעברית לתרגום בעברית, נשמע כאילו מישהו בהפקה בחר להשתמש בשני מתרגמים שונים, וזה די מפריע באוזן). ענק, כיף ושמחת חיים, הם שממלאים את תחושת הצופים ב-"צבי הנינגה: יוצאים מהצצלים". גם כשהעלילה מקרטעת מעט, במובן שהסרט מטופש עד כדי גיחוך, ההומור מוחשי בכל רגע. יתכן שחלק מהצופים ירצו יותר מסרט על צבי נינג'ה, אולם הצופים הצעירים בוודאי ייהנו כשיראו שסדרה זו שומרת על תחושת שובבות והומור, וכנראה תשמור על כך גם בסרטי ההמשך.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן