Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 26 ביולי, 2016

מחלקה פתוחה, Looking: הסרט, המרוץ לשלמות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 מחלקה פתוחה, ערוץ 1 

לראשונה חודרת מצלמה אל המרכז לבריאות הנפש אברבאנל ואל חייהם של שלשה מטופלים חוסים, המנסים לצאת משם ולחזור לחיים נורמאליים בסביבה רגילה. המטופלים במחלקת 'ברוש' השתתפו בהפקת דרמה טיפולית המבוססת על חייהם. שלושה מהם: איגור, פרחי ואבנר הופכים עם הזמן גם לגיבורי הסרט התיעודי שחושף את פחדיהם, דרכי ההתמודדות שלהם ובעיקר את חלומם – לצאת מהשער הסגור אל העולם החופשי, אל החיים הרגילים, לבנות משפחה, לקבל אהבה ולהשתחרר מעצמם וממצבם הנפשי.

22:00 Looking: הסרט | Looking: The Movie, ערוץ Yes3 

סדרת הדרמה המרגשת של HBO, שליוותה שלושה חברים טובים בסצנת הגייז המבעבעת של סן פרנסיסקו, הגיעה לסיומה לאחר שתי עונות בלבד, אך מעריציה הנאמנים ויוצריה ביקשו לתת לה סיום הולם. והוא הגיע בצורת סרט באורך מלא. בסרט חוזר פטריק לסן פרנסיסקו בתקווה לסגור מעגל בקשר שלו עם ריצ'י וקווין. שחקנים: ג'ונתן גרוף,ראסל טובי. במאי: אנדרו הייג ("45 שנים"). ארה"ב, 2016. לחובבי הסדרה בלבד, סוף מריר-מתוק בעלילה סבירה ומשעשעת. ציון: 

22:00 המרוץ לשלמות | Chasing Perfection, ערוץ 8 

איך בונים אלוף אולימפי? כיצד ניתן לשפר ביצועי ספורטאים? מהו ה-DNA של הספורטאי המושלם? מייקל ג'ונסון, אחד הספורטאים המצליחים בעולם, מנסה לגלות. הסדרה מבקשת לחקור את השינוי שנעשה במדעי התנועה והספורט ב-20 השנים האחרונות וכיצד הדבר משפיע על עולם הספורט המקצועי. בשני פרקי הסדרה, ג'ונסון יפגוש את הספורטאים הטובים בעולם וינסה להבין מה הם הגורמים הייחודים שהפכו אותם לכאלה. כמו כן, תינתן הצצה אל מעבדת הביצועים של ג'ונסון המנסה באמצעות הטכנולוגיה החדשנית ביותר לייצר את ספורטאי המחר. בריטניה, 2015. שני פרקים ברצף, 50 דקות כל אחד.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן