Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 27 ביולי, 2016

ליל הקפיצות 2016, להיות זלטאן, Straight Outta Compton
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:45 ליל הקפיצות 2016 | Night of the Jumps 2016, ערוץ אקסטרים 

השמות הגדולים ביותר בעולם ה-FMX מתחרים בטורנירים שונים בכל רחבי העולם, על מסלולים חדשים ובסגנון חופשי. טריקים עוצרי נשימה בקרבות של מיומנות וראוותנות.

22:00 להיות זלאטן Becoming Zlatan, ערוץ 8 

השנים המכריעות בקריירה של שחקן הכדורגל השבדי, זלאטן איברהימוביץ', מתוארות דרך קטעי ארכיון נדירים בו נראה זלאטן כילד צעיר המדבר בפתיחות על חייו ועל האתגרים שהוא ניצב בפניהם. הסרט עוקב אחר חייו מקרוב, החל מהופעתו הראשונה במועדון הכדורגל מאלמה ב-1999, דרך השנים השנויות במחלוקת בהן שיחק באייאקס אמסטרדם ועד פריצתו הגדולה עם יובנטוס בשנת 2005. הסרט מלווה את מסע חייו המורכב של ילד צעיר ומוכשר עד הפיכתו לסופרסטאר בכדורגל העולמי. זהו סיפור על צעירים מוכשרים החיים תחת לחץ מתמיד של הצורך להצליח ולהצטיין. שבדיה / הולנד / איטליה, 2016.

23:54 Straight Outta Compton, ערוץ Yes2 

סיפורו של הרכב ההיפ הופ המשפיע והפרוע NWA. באמצע שנות השמונים כשמלחמות הכנופיות בלוס אנג'לס השתוללו והמתח בין לבנים לשחורים היה בשיאו, התארגנו מספר חברים – בהם ד"ר דרה, אייס קיוב ואיזי אי – והתחילו להוציא קטעי ראפ שתיארו בבוטות ובאופן צבעוני את חיי סוחרי הסמים, הסרסורים וחברי הכנופיות שסבבו אותם. ההצלחה הייתה מסחררת, אך איתה הגיעו סוכנים תאבי בצע, שוטרים תאבי נקם, עיתונות תוקפנית ובעיקר ריבים וסכסוכים פנימיים שהגיעו מהר מאד למקומות מסוכנים. שחקנים: אושיה ג'קסון ג'וניור, קורי הוקינס, ג'ייסון מיטשל, פול ג'יאמטי. במאי: פ. גארי גריי ("הג'וב האיטלקי"). ארה"ב, 2015. בימוי חכם, תוך מנעד שחקנים מצוין. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן