Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 12 באוגוסט, 2016

מקס האריה בעולם המים, יום הולדת 65 למוני מושונוב, חיים על קצה המים, אולטימטום, מלך האריות, מר הולמס, להציל את מארק וואטני, אוורסט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

12:40 מקס האריה בעולם המים Paddle Pop 4, ערוץ Yes5 

מקס וחבריו חוזרים בהרפתקה חדשה כשהפעם הם מנסים לעצור את זעמו של האוקיינוס. האגדה מספרת על שני פנינים שהלכו לאיבוד. על מקס לאתר את הפנינים ולהציל פעם נוספת את הממלכה. דיבוב עברית: יובל סגל, טליה ברקאי, אמנון וולף. במאי: אלווין צ'אנג, ג'רי יו צ'ינג, ג'רואן דווידו ורצ'ור, ניקסון פו. ארה"ב, 2014. סדרה של סרטים שמאוירים בעצלות באינדונזיה, ומלווים בעלילה קלושה וסיפור חסר מוסר השכל. בלי קשר, חתומים על הסרט ארבעה במאים?! ציון: 

13:30 יום הולדת 65 למוני מושונוב, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

אין הרבה שחקנים עברו את המסלול שעבר מוני מושונוב. הילד מרמלה שהתבלט בסדנת התיאטרון של נולה צ'לטון והפך להיות כוכב טלוויזיה מוכר בכל בית בישראל בזכות "זהו זה", הפך להיות אחד מכוכבי הקולנוע הישראלים הגדולים והמוערכים ביותר. אמנם מושונוב מופיע כבר כמעט 40 שנה בקולנוע, אבל בעשרים השנה האחרונות הוא מיצב את עצמו כשחקן אופי דרמטי וכוכבו דרך גם בזירה הבינלאומית. מבחר סרטים בכיכובו לאורך השישבת, ובבכורה: "אולטימטום".

14:20 חיים על קצה המים Liquid Edge, ערוץ אקסטרים 

ריאליטי בקצב מהיר במיוחד, אשר יפתח בפניכם את עולמו עמוס האדרנלין של הספורט-ימי אתגרי. הרפתקאות עוצרות הנשימה והמסוכנות ביותר מרחבי הגלובוס- גלישה על הגלים הגבוהים בעולם, גלישת עפיפונים, אופנועי ים, גלישת רוח, צלילה חופשית, סקי מים, קפיצה מצוקים ועוד.

15:25 אולטימטום | החזקים שורדים Ultimatum, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

מוני מושונוב, ליאור אשכנזי, שרה אדלר וחנה לסלאו מככבים בסרט המבוסס מבוסס על סיפורה של הסופרת ולרי זנאטי, ועוסק בסיפורם של שני זוגות צעירים בירושלים בתקופת מלחמת המפרץ הראשונה. ישראל, 2009.

17:00 מלך האריות The Lion King, ערוץ Yes5 

יהלום של אולפני וולט דיסני ויצירת מופת זוכת שני פרסי אוסקר. סיפור הרפתקאותיו של סימבה, גור האריות הכי שובב בממלכה שבבוא העת, יירש את כס המלכות. זאת לאחר שיפגין אומץ לב וחברות אמת. במאי: רוג'ר אלרס, רוב מינקוף. ארה"ב, 1994. סרט מרגש, מאויר יפהפה יחסית לתקופת יצירתו ומלא שירים מדבקים. קלאסיקה קולנועית. ציון: 

22:00 מר הולמס | Mr. Holmes, ערוץ Yes3 

דרמה בלשית סביב דמותו של הבלש הכי מפורסם בעולם – שרלוק הולמס. הולמס בן 93 מתגורר בביתו אשר באיזור כפרי באנגליה, רחוק מאד מימי רחוב בייקר העליזים, ושנים רבות מאז עסק בבילוש. למרות התמודדותו עם בעיות זיכרון, הוא מנסה נואשות להיאחז במוחו המבריק מפעם, על מנת לפתור חקירה פתוחה מלפני 50 שנה שלא עוזבת אותו, בה מעורבת אישה משמעותית מעברו. שחקנים: איאן מק'קלן, לורה לייני. במאי: ביל קונדון ("נערות החלומות"). בריטניה, 2015. דרמה תקופתית טובה (אם כי חסרת ייחוד), שמעוגנת בביצועיו של מק'קלן. הסרט מגולל מחקר אופי אינטליגנטי המגדיר ניגודי רקע היסטורי. אם אתם נהנים מסיפורי אופי חכמים, ולאו דווקא ממתח או מיסתורין המאפיינים את סיפורי הולמס, משמע הסרט ראוי להמלצה. ציון: 

22:00 להציל את מארק וואטני The Martian, ערוץ Yes2 

דרמת מתח. הסרט היה מועמד לשבעה פרסי אוסקר וזכה בשני פרסי גלובוס הזהב – לשחקן הראשי ולסרט הקומי הטוב ביותר. מבוסס על ספר רב מכר, שיצא בארץ בשם 'לבד על המאדים'. במהלך סערה במשימה למאדים, האסטרונאוט מארק וואטני נחשב למת וננטש לבד בידי הצוות שלו. כשהוא מתעורר להכרה הוא מבין שעם מעט מאד אספקה שנשארה ובלי שאיש יודע שהוא בחיים, סיכוייו להאריך ימים קטנים. הוא חייב לפנות לחוש ההמצאה, החדשנות וההשראה שלו כדי לשרוד ולקרוא לעזרה. מאות מיליוני קילומטרים משם, נאס"א וצוות של מדענים בינלאומיים מגלים את הטעות ועובדים מסביב לשעון כדי להחזיר את החללית הביתה. שחקנים: מאט דיימון, ג'סיקה צ'סטיין, ג'ף דניאלס, קריסטין וויג. במאי: רידלי סקוט ("בלייד ראנר", "גלדיאטור"). ארה"ב, 2015. הבמאי רידלי סקוט מצליח למזג בין סצנות פעולה מרתקות, מדע בדיוני שובה לב, צילום תלת מימדי יפהפה ודרמה מרגשת על ניצחון האנושות. מאט דיימון הוא ליהוק מושלם. ציון: 

22:00 אוורסט | Everest, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 29 ביולי, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Yes2


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן