Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 20 בספטמבר, 2016

בליינדספוט 2, אני וארל וזאת שעומדת למות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בליינדספוט 2 Blindspot 2, סלקום TV 

הסדרה המצליחה ביותר של עונת הטלוויזיה האמריקנית הקודמת חוזרת לעונה שנייה. ספוילר – בעונה זו יגלו מהו שמה האמיתי של ג'יין. ארצ'י פנג'בי (קלינדה מ"האישה הטובה"), תככב בעונה השנייה בתפקיד ראש החטיבה החשאית של האן-אס-אי (הסוכנות לביטחון לאומי). בתפקידה החדש צפויה הבוסית החדשה לעודד את ג'יין ואת וולר לעבוד יחד.

22:00 אני וארל וזאת שעומדת למות | Me And Earl And The Dying Girl, ערוץ Yes3 

הסרט זכה בפרס השופטים ופרס חביב הקהל בפסטיבל סאנדנס, והיה אחד הסרטים העצמאיים המדוברים ביותר בשנה החולפת. קומדיה מצחיקה, עצובה, אוהבת וחריפה. גרג הוא נער חובב קולנוע, שטיפח פילוסופיית חיים לפיה הדרך הבטוחה ביותר לצלוח את התיכון היא להיות בסדר עם כולם, מבלי להתבלט ולהשתייך לאף קבוצה. דרך החיים הזו עומדת במבחן כשאמו מכריחה אותו לבלות כמה שעות עם רייצ'ל, תלמידה מהשכבה שחלתה בסרטן. למרות התנגדותו ההתחלתית, הוא דווקא נהנה לבלות במחיצת רייצ'ל ואף מוצא לנכון לחזור ולהיפגש איתה, כשהוא סודק בדרך את חומת הבידוד שטרח לבנות בקפידה עד אז. הוא אף מגלה לה את סודו – תחביבו ליצור עם חברו היחיד ארל סרטים פרודיים על הקלאסיקות החביבות עליהם. כשמצבה של רייצ'ל מחמיר, גרייג משקיע את מיטב זמנו בהכנת סרט שיוקדש במיוחד עבורה, ויתמצת את רגשותיו כלפיה. שחקנים: תומס מאן, אוליביה קוק, אר.ג'יי. סיילר, קוני בריטון, מולי שאנון, ניק אופרמן. במאי: אלפונסו גומז ריון. ארה"ב, 2015. בתסריט מצוין ומשחק נהדר, סרט ההתבגרות קסום ומלא תובנה. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן