Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 24 באוקטובר, 2016

המתים המהלכים 7, פנים אל מול פנים, החיים עצמם, מלון בשחקים, אילוף הגוררת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

05:00 המתים המהלכים 7 | The Walking Dead 7, ערוץ Yes Oh 

עונה חדשה הממשיכה את הבאזז ההיסטרי שיצר פרק סיום העונה הקודמת סביב השאלה: מי מחברי הקבוצה של ריק, יהיה הקורבן של ניגן? שאלות נוספות שעומדות על הפרק הן, מה צפוי בהמשך לקבוצה? איך ישרדו את החיים תחת שלטונו של ניגן? לאן נלקחו קרול ומורגן? מיהו איזיקיאל ולמה הוא מחזיק בנמר? אל העונה הזו, מצטרף בתפקיד קבוע ג'פרי דין מורגן ("האנטומיה של גריי"), הלא הוא ניגן המרושע, יחד עם לוסיל, האלה מפוצצת הראשים האהובה עליו.

21:45 פנים אל מול פנים | Facing, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק 

סדרה חדשה בת 7 פרקים המספרת את סיפוריהם של דמויות סמליות, דרך נקודת מבטם של היריבים העיקריים שלהם. הדיוקנאות מובאים בסגנון קולנועי וכוללים ראיונות מקוריים עם אלה שפגשו באנשים המצליחים ביותר בהיסטוריה, עם עיתונאים, כתבים ואנשי תקשורת שהיו בחזית הארועים. התוכניות שזורות בקטעי ארכיון ותצלומים איקוניים שישלימו את הסיפור: ולדימיר פוטין, דונלד טראמפ, סדאם חוסיין, פבלו אסקובר, שוג נייט, ארנולד שוורצנגר.

22:00 החיים עצמם | This is Us, ערוץ Yes דרמה 

דרמה משפחתית כנה ופרובוקטיבית העוקבת אחר אנסמבל דמויות מיוחד ושונה, ברגעים הקטנים והגדולים של החיים. ארבעה אנשים השונים מאוד זה מזה חולקים יום הולדת משותף. אט אט נגלה הקשר המפתיע בינם ונחשף פסיפס אנושי מורכב ומרגש שהוא למעשה תמונת מראה של החיים של כולנו – החיים עצמם. מאת היוצר והכותב דן פוגלמן (תסריטאי "טיפש, מטורף, מאוהב", "זוטרופוליס") ובכיכובם של מנדי מור ("סיפור אהבה בלתי נשכח"), מילו ונטימילייה ("גיבורים", "בנות גילמור"), סטרלינג ק. בראון ("אמריקה נגד או.ג'יי. סימפסון"), ג'סטין הארטלי ("מאהבות"). ציון איי.אם.די.בי.: 8.8/10, עגבניות רקובות: 91%/100%, מטה-קריטיק: 76/100

22:00 מלון בשחקים | Hotel in the Clouds, ערוץ החיים הטובים 

XXXXX

תיעוד מסחרר של מלון היוקרה שנגרי-לה, מוקד עלייה לרגל של ידוענים ושועי עולם. המלון ממוקם בראשו של מגדל שארד שבלונדון ומחזיק כיום בתואר המלון הגבוה באירופה. התכנית, עוקבת אחר ההכנות לפתיחתו של המלון והחודשים הראשונים, תהליך שכירת העובדים – החל מהחדרנים וכלה בשפים – והכשרתם הקפדנית.

22:00 אילוף הגוררת | Ladies First, ערוץ Yes דוקו 

סרט דוקו קומי הבוחן את ההתייחסות של נשים לשוביניזם גברי ולפמיניזם. 48 שחקניות, סטנדאפיסטיות, זמרות וסלבריטאיות התבקשו לספר את הבדיחה הכי שוביניסטית שהן מכירות. התוצאה, מעבר להיותה מצחיקה עד דמעות, אפשרה לנשים הללו לפתח תזות ולהגיע לתובנות על החיים, על מין, על חוויות סקס מוזרות, על אהבה, על חברות זוגיות וגברים. את השיחות מנחים השחקן פולי רשף והבמאית תמי ברנשטיין. בימוי: ריקי שלח. ישראל, 2013, 86 דקות. ניסיון פשוט למדי ליצור גרסה ישראלית לסדרה "סקס בעיר הגדולה" ולדחוף את זה די חזק בפני הצופים. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן