Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 30 באוקטובר, 2016

לפני המבול, מגרש השדים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 לפני המבול | Before the Flood, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

השחקן זוכה האוסקר ופעיל הסביבה, ליאונרדו דיקפריו, וחוקר נשיונל ג'יאוגרפיק, ד"ר אנריקה סאלה, נוסעים לגרינלנד, סומטרה ולוותיקן כדי ללמוד על ההשפעה ההרסנית שיש לשינוי האקלים על מצב כדור הארץ.

22:00 מגרש השדים | The Exorcist, ערוץ Yes3 

אחד מסרטי האימה המפורסמים והמוערכים בכל הזמנים. הניסיונות לגרש דיבוק שהשתלט על ילדה בת 12, זכה להצלחה קופתית עצומה ולהצלחה ביקורתית. בין השאר היה מועמד ל-10 פרסי אוסקר וזכה בשניים, על תסריט וסאונד, וכן זכה בארבעה פרסי גלובוס הזהב – כולל לסרט הטוב ביותר. נבחר לסרט המפחיד ביותר בכל הזמנים על ידי אנטרטיינמנט וויקלי ולסרט האימה הטוב אי פעם על ידי מגזין טיים אאוט. שחקנים: לינדה בלייר, אלן בורסטין, מקס פון סידוב. במאי: ויליאם פרידקין. ארה"ב, 1973. בהרבה אפקטים מרשימים לתקופת יצירת הסרט, איפור מבחיל ואווירה מאיימת, הסרט בהחלט ראוי לפנתיאון האימה. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן