Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 04 בנובמבר, 2016

מכוניות, רוצי על זה, כבר מתגעגעת, הלילה לפני
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 מכוניות Cars, ערוץ Yes5 

חייו של ספידי מק'ווין, מכונית מרוץ עם שאיפות לתהילה, משתנים כשהוא לוקח סיבוב אחד מהר מדי. הוא מגיע לקהילה קטנה ושכוחת אל, שם הוא לומד מה באמת חשוב בחיים. במאי: ג'ון לסיטר. ארה"ב, 2006. עשיר בהפתעות ובבדיחות, על חשבון תסריט שלא תמיד מתגלגל חלק, אבל בהחלט סוכריה עבור הדור הצעיר. ציון: 

18:00 רוצי על זה Run for Your Life, ערוץ הבריאות 

גארת' אלפי תומס, כוכב רוגבי וולשי, יוצא לאמן קבוצת נשים בעיירה קטנה לקראת המרתון היוקרתי של קארדיף. אלפי מתוודע לראשונה לעיירה ותושביה ובוחן את הנשים לוודא שהן בכושר מספק להיכנס לתכנית האימונים ולהפוך לאצניות.

21:30 כבר מתגעגעת | Miss You Already, ערוץ Yes1 

דרמה סוחטת דמעות. מילי וג'סי הן חברות בלתי נפרדות מאז הילדות שעושות הכל ביחד. החברות הטובה שלהן עומדת למבחן כאשר האחת מקימה משפחה והאחרת מתמודדת עם מחלה קשה. שחקנים: דרו ברימור, טוני קולט, דומיניק קופר ("תמרה דרו"). במאית: קת'רין הרדוויק ("דמדומים"). אנגליה, 2015. הסרט לא פוסח על אף דמעה בכל סצינה אפשרית, אך בזכות שחקנים נהדרים צולח גם מבחינת סיפור. ציון: 

22:00 הלילה לפני | The Night Before, ערוץ Yes2 + ערוץ Hot גולד 

שלושה חברי ילדות שנהגו במשך עשר שנים לחגוג את ליל חג המולד ביחד במסיבות פרועות לתוך הלילה, מגיעים למסקנה שהם מבוגרים מדי לשיט הזה – יש להם משפחה, קריירה, והגיע הזמן להיפרד מהמסורת, אבל לא לפני שיבלו עוד ליל חג מולד אחד ביחד. הם נחושים לארגן את הלילה הבלתי נשכח ביותר של כל הזמנים, אולם בדרך למסיבה האגדית ביותר, הם יאלצו להתגבר על מכשולים שונים ומשעשעים ולהתמודד עם השינויים שעברו במהלך השנים. שחקנים: סת' רוגן, ג'וזף גורדון לוויט, אנתוני מאקי, ליזי קפלן. במאי: ג'ונתן לוין. ארה"ב, 2015. זה לא ייחשב שלאגר של עולם סרטי חג המולד, אך הסרט מביא מספיק בדיחות, כך שהבטן תתגלגל. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן