Skip to content

ראשון 06 נובמבר 2016 (מהדורת הבוקר)

  כותרות המהדורה יש עתיד תתמוך בחוק V15 (פוליטי) * עשרות אנשי ביטחון גרמני נחשפו כמזוהים עם אסלם קיצוני (חוץ) * רשת בנק הפועלים: התנהלותם של יאיר סרורי וציון קינן תיבדק * יו"ר בנק הפועלים התנצל בפני המפקחת על הבנקים תחזית מזג האוויר  ירידה קלה בטמפרטורות ממחר התחממות הדרגתית  היום צפויה ירידה קלה בטמפרטורות, הטמפרטורות […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

כותרות המהדורה

יש עתיד תתמוך בחוק V15 (פוליטי) * עשרות אנשי ביטחון גרמני נחשפו כמזוהים עם אסלם קיצוני (חוץ) * רשת בנק הפועלים: התנהלותם של יאיר סרורי וציון קינן תיבדק * יו"ר בנק הפועלים התנצל בפני המפקחת על הבנקים

תחזית מזג האוויר

 ירידה קלה בטמפרטורות ממחר התחממות הדרגתית

 היום צפויה ירידה קלה בטמפרטורות, הטמפרטורות יהיו רגילות לעונה, יהיה בהיר עד מעונן חלקית, בשעות הבוקר ייתכנו גשמים מקומיים מלווים סופות רעמים במישור החוף המרכזי והדרומי ובשפלה. ינשבו רוחות צפון מערביות קלות עד מתונות. הים התיכון יהיה נוח , גובה גלים 30-70 ס"מ, טמפרטורת המים 25 מעלות.

טמפרטורות החזויות להיום:

בירושלים 19-13, תל אביב 24-18, חיפה 23-15, באר שבע 23-12, צפת 18-10, אריאל 20-14 ,מודיעין 23-13, טבריה 25-14 , אילת 29-19 מעלות.

תשקיף לימים הבאים

בימים שני –רביעי צפויה עלייה הדרגתית בטמפרטורות

פוליטי

עמונה: מרצ ושלום עכשיו יבקרו בעמונה: "אנחנו קוראים למתנחלים – בואו לגבולות 67'" * ח"כ גלאון: "אנו מוחים על התנהלות הממשלה, ששוב ביקשה מבג"צ לדחות את הפינוי" * ח"כ סמוטריץ': "מברך את השמאל שיוצא להפגין במקום להכפיש אותנו בעולם"

– הצעת חוק – לדחות בכמה שנים מימוש של צווי הריסה שהוצאו ליישובים

V15: לפיד: יש עתיד תתמוך בחוק V15: "אסור לייבא את הערבוב בין כסף לפוליטיקה" * ההצעה תובא בקרוב לאישור בקריאה ראשונה (ישראל היום)

ערכאות: שרת המשפטים צפויה לפרסם היום את רשימת המועמדים לבג"ץ

– מכתבה של נשיאת בית המשפט העליון מרים נאור לשרת המשפטים מעורר מחלוקת גם בקרב חבר שופטי בית המשפט העליון: "מהלך כוחני ומיותר"

יו"ר הקואליציה דוד ביטן: דברי הוצרו מהקשרם * ביטן מסרב להתנצל ותוקף: אל תשייכו את רצח רבין לליכוד ומנהיגיו

ביטחוני

מהבוקר ועד יום ה' – תרגיל צבאי בצפון בקעת הירדן, בכפר תבור ובנצרת

במהלך הלילה עצרו כוחות צה״ל ושב״כ באיו״ש 5 מבוקשים. 4 מהמבוקשים שנעצרו חשודים במעורבות בפעילות טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוהב״ט.

בבנימין- בסילוואד נעצר מבוקש.

בעציון – בתקוע נעצר מבוקש.

ביהודה – בחברון נעצרו 3 מבוקשים מתוכם 1 פעיל ארגון הטרור חמא״ס.

המבוקשים הועברו לחקירת כוהב״ט.

מדיני

ראש ממשלת רוסיה: הישראלים אמרו לי שהם לא בעד אסד, אבל הם מבינים שזה עדיף – "יחסינו עם אמריקה בשפל הסטורי" (חדשות2)

השר ארדן קורא לשרים בבריטניה לפעול להפסקת האלימות נגד יהודים במדינה

חוץ

אפגניסטאן: חשש: אזרח אוסטרלי נחטף באפגניסטאן

ארה"ב: עוצר הוטל לזמן קצר בבית הלבן עקב אדם חשוד

הבחירות בארה"ב: רודי ג'וליאני ראש עיריית ניו יורק לשעבר ויועצו של טראמפ מודה בראיון לפוקס ניוז, כי ידע על מכתבו של ראש ה-FBI לקונגרס על חידוש החקירה נגד קלינטון עוד לפני שהונפקה

– מחשש לאירוע ביטחוני: טראמפ הורד מהבמה על ידי מאבטחים בעצרת בחירות בנבאדה * במהלך הנאום של המועמד הרפובליקני התנפלו עליו אנשי השירות החשאי, תוך צעקות "אקדח" * מספר דקות לאחר מכן טראמפ חזר לנאום: "שום דבר לא יעצור אותנו". * גבר שנכח במקום נעצר על ידי המשטרה – לאחר תחקיר התברר: שמדובר במפגין קולני, רפובליקני המתנגד לטראמפ * השירות החשאי: לא נמצא אקדח בעצרת של טראמפ

– טים קיין: עובדים ב-FBI "תומכים באופן פעיל" בטראמפ

– דאעש למוסלמים בארה"ב: אל תצביעו, תשפכו דם

– יו"ר בית הנבחרים האמריקני פול ראיין חזר להשתתף בעצרות תמיכה בטראמפ

– סקר וושינגטון פוסט ו-ABC: קלינטון מגדילה את הפער, מובילה ב-5%

בריטניה: 47 נעצרו במהלך צעדה בלונדון נגד הקפיטלזים

גרמניה: דיווח: הביון חשף עשרות אנשי ביטחון המזוהים עם אסלם קיצוני * שירות הביון איתר 20 פעילים של האסלאם הקיצוני בשורות הצבא

טורקיה: איסטנבול: אופנוע פרץ לנמל התעופה אטאטורק, המשטרה פתחה בירי; המתחם נסגר לכניסת וליציאת רכבים

צרפת: אלפים הפגינו נגד מעצר מחוקקים פרו-כורדים בטורקיה

חדשות

החוק למניעת שכחת ילד ברכב יעלה הבוקר בוועדת השרים לחקיקה

עמונה: העותרים יגישו היום את עמדתם בנוגע לדחיית הפינוי * ביום חמישי קיבל בג"ץ את בקשת העותרים הפלשתינים * המדינה הגישה בתחילת השבוע שעבר את הבקשה להארכת מועד הפינוי (ישראל היום)

מעברי קופת חולים: לפי נתונים של משרד הבריאות, בשנת 2016 מספר העוזבים את קופות החולים שלהם הגיע לשיא. קופת החולים הפופולרית ביותר היא "מכבי", בעוד ש"לאומית" נמצאת בתחתית הדירוג. * למרות שבחמש השנים האחרונות ניתן לבצע את המעבר דרך האינטרנט, חלה עלייה דווקא במעבר דרך הדואר (חדשות2)

תחבורה

יממה אחרי דו"ח המבקר: הקואליציה סיכלה הקמה של ועדת חקירה לבחינת המשבר בכבישים * יוזמת ההצעה, ח"כ תמר זנדברג: "לא צריך להיות מבקר המדינה כדי להבין שהתחבורה הציבורית כאן קלוקלת" * שר התחבורה: "אנחנו עושים את מה שלא עשו כאן 70 שנה" (דה מרקר)

פלילי
4 פלסטינים הותקפו על ידי מתנחלי "זית רענן" במקלות ומטות ברזל כשעסקו במסיק זיתים (מגפון ניוז)

בן 64 נעצר בחשד לתקיפת פעוט בן 3.5 (ידיעות אחרונות)

נעצרו שני חשודים במעורבות בשוד במודיעין* משטרת ישראל עצרה אתמול לחקירה שני חשודים במעורבות בשוד שאירע ביום חמישי האחרון ברחוב עמק איילון במודיעין, סמוך ל"מודיעין סנטר"

חרדים

המשטרה ממליצה להגדיל את חייבי הכריתות בישראל ולהקל את העלייה להר הבית, רב הכותל מתנגד

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן